پلی استیشن 5 پرو سونی یک هیولا خواهد بود

    کد خبر :1040711
پلی استیشن 5 پرو

سه شرکت نینتندو، سونی، مایکروسافت سخت در زمینه گیمینگ با هم رقابت می‌کنند، هر چند سونی در این بازار برنده واقعی بوده و درصدد است محصولات هیجان انگیزی ارائه دهد.

بازتاب-ـجنگ‌های کنسول نسل نهم با تمام سرعت ادامه دارد. سونی، نینتندو و مایکروسافت به شدت برای فروش کنسول‌ها، بازی‌ها و اشتراک‌های ماهانه بیشتر رقابت می‌کنند. با این حال، زمان در حال گذر است و فناوری با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است. به عنوان مثال، نینتندو سوئیچ که در سال 2017 عرضه شد، در حال حاضر کاملاً قدیمی شده و جانشین آن در حال حاضر پیش بینی می‌شود.

در سوی دیگر وضعیت پلی استیشن 5 هم چندان تفاوتی ندارد. با وجود معرفی در نوامبر 2020 و عدم عرضه بازی‌هایی مانند GTA VI، این دستگاه در حال حاضر قدمت خود را نشان می‌دهد. یک افشاگری فاش کرده دقیقاً به همین دلیل است که سونی در حال آماده شدن برای بروزرسانی فناوری خود با یک محصول موقت است.

 

پلی استیشن 5 پرو

 

با اعلام عرضه GTA VI در سال 2025، شایعات در مورد پلی استیشن 5 پرو نیز قوت گرفت. بر این اساس، سونی قصد دارد از شتاب پشت بازی که در ابتدا انحصاری کنسول‌ها خواهد بود، استفاده کند و به همین دلیل قصد دارد کنسول جدید خود را در پایان سال 2024 رونمایی کند. علاوه بر این، تا به حال چیزهای زیادی در مورد این دستگاه شنیدیم. از جمله برخی جزئیات نیز فاش شد.

یک افشای جدید در انجمن ResetEra جزئیات و مشخصات احتمالی بیشتری را برای مدل آینده PS5 Pro سونی که شایعه شده در سپتامبر 2024 رونمایی خواهد شد فاش کرده است. طبق اطلاعات لو رفته، پلی استیشن 5 پرو از نظر سخت افزاری بسیار توانمند بوده و نسبت به پلی استیشن 5 استاندارد، می‌تواند عملکرد بسیار قوی از خود نشان دهد. به شکلی که تجربه بازی با وضوح 4کی/120fps به راحتی میسر خواهد بود.

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید تا تابستان 2024 منتظر ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید