پلمپ 45 واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل بی حجابی

    کد خبر :989753
پلمپ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در طرح عفاف و حجاب که از ۲۶ فروردین با دستور فرمانده کل فراجا همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد، تاکنون ۴۵ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات و بی توجهی به تذکرات داده شده، پلمب شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار «علی اکبر جاویدان» عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از صدور ابلاغیه وزارت کشور و دستگاه قضائی و دستور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، طرح عفاف و حجاب از ۲۶ فروردین در سراسر کشور و به تبع آن استان کرمانشاه آغاز شده و خوشبختانه نتایج خوبی نیز تاکنون به همراه داشته است.

وی در ادامه به مطالبه مردمی از ماموران انتظامی برای برخورد با ناهنجاری ها اشاره کرد و افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس با همکاری سایر دستگاه های مسئول طرح بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف را از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب کلید زده اند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: در همین راستا ۲ هزار و ۴۸۳ مورد بازدید مشترک صورت گرفته که نتیجه آن تذکر به ۸۳ واحد و صدور اخطار پلمب برای ۶۱ واحد صنفی دیگر بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین ۴۵ واحد صنفی هم که به تذکرات و اخطارهای صادره بی توجه بوده اند با همکاری دستگاه قضائی پلمب شدند.

وی با اشاره به همراهی بسیار خوب مردم و اصناف با پلیس و دستگاه های متولی اجرای طرح عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد ناهنجاری امروز کرمانشاه نسبت به روزهای پیش از اجرای طرح برطرف شده است.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب، گفت: در این طرح چنانچه بی حجابی داخل خودرو اتفاق بیفتد ابتدا برای مالک خودرو پیامک ارسال می شود و چنانچه این بدحجابی یا بی حجابی ادامه یابد خودرو توقیف سیستمی و در نهایت توقیف فیزیکی شده و به پارکینگ منتقل می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این رابطه نیز یک هزار و ۵۷۸ مورد پیامک تذکر برای مالکان خودروهایی که در آن ها کشف حجاب صورت گرفته ارسال شده است.

وی در پایان با قدردانی از همراهی خوب عموم شهروندان و اصناف با پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب، نقش خانواده ها را در مقید بودن افراد به رعایت قانون و حفظ حجاب و پوشش اسلامی را بسیار پررنگ توصیف کرد و از آن ها خواست در خصوص فواید حجاب و عفاف و شیطنت های رسانه ای دشمنان انقلاب و نظام با فرزندان خود صحبت کنند.

نیزوی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده اند برخورد با متخلفان و رعایت نکردن شئونات اسلامی ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید