پلتفرم ایکس سرویس های اشتراکی جدید ارائه می دهد

    کد خبر :1029500
پلتفرم ایکس

پلتفرم ایکس که با نام توییتر شناخته می‌شد، دو سطح پریمیومی جدید اشتراک را معرفی کرده که به عنوان Premium+ و Basic محسوب می‌شوند.

بازتاب-سطح Premium+ که هزینه آن 16 دلار در ماه یا 1300 روپیه در ماه است، تجربه‌ای بدون آگهی، بزرگ‌ترین افزایش پاسخ و دسترسی به ابزارهای سازنده دیگر را ارائه می‌دهد. سطح پایه که 3 دلار در ماه یا 243.75 روپیه در ماه هزینه دارد، علامت آبی را شامل نمی‌شود اما ویژگی‌های اساسی مانند امکان ویرایش پست‌ها و ارسال متن و ویدیوهای طولانی‌تر را ارائه می‌دهد. همچنین یک تقویت پاسخ کوچک هم با کمک آن ممکن است.

این طرح‌های جدید نیز به عنوان گزینه‌های اشتراک سالانه با 12 درصد تخفیف در دسترس هستند. اشتراک‌ها را می‌توان از طریق وب‌سایت X یا به‌عنوان خریدهای درون‌برنامه‌ای در داخل برنامه X برای آیفون و آیپد خریداری کرد، اگرچه گزینه دوم برای در نظر گرفتن کمیسیون اپل 30 درصد بیشتر هزینه دارد. لایه‌های جدید به لایه استاندارد X Premium می‌پیوندند که هزینه آن 8 دلار در ماه است و به کاربران یک علامت آبی، رتبه‌بندی اولویت‌بندی شده در پاسخ‌ها، پوشه‌های نشانک، پست‌های طولانی‌تر، قالب‌بندی متن، تم‌ها، احراز هویت دو مرحله‌ای SMS، DM‌های رمزگذاری‌شده و موارد دیگر را می‌دهد.

 

پلتفرم ایکس

 

راه‌اندازی لایه‌های پریمیوم جدید بخشی از تلاش‌های ایلان ماسک برای کسب درآمد مؤثرتر از X است. ماسک X را در اکتبر 2022 به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد. از آن زمان، او چندین ویژگی جدید از جمله لایو و تماس‌های صوتی و تصویری را به این پلتفرم اضافه کرده و حتی در حال برنامه‎‌ریزی برای گنجاندن قابلیت‌های بانکی است. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ایکس چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید