مدیرعامل سرمایکس:

خدمات پشتیبانی حضوری برای کاربران سرمایکس فراهم شد

    کد خبر :913320

نخستین نمایشگاه متاراد (متاورس، رمزارزش، رمزارز، اقتصاد دیجیتال) در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاریست.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال و فناوری‌های آن همواره در حال تغییر و پیشرفت است، اما اکنون با رشد روز افزون این بازار، سامانه‌های ارائه خدمات در این حوزه نیز می‌بایست با رویکردی نوآورانه و استاندارد در شیوه ارائه خدمات‌ خود تغییر و تحولی اساسی ایجاد کنند.

شرکت سرمایکس نام آشنایی که قبل تر در حوزIT و برنامه نویسی فعالیت داشت، با گذشت زمان در سال 1396 به عنوان یکی از نخستین سامانه‌های ارائه ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت کرد.

این شرکت توانست در مدت کوتاهی با اعتماد و همراهی کاربران خود به یکی از بزرگترین سامانه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال تبدیل و نخستین کیف پول کاملا ایرانی ارزهای دیجیتال را در کشور راه اندازی کند.

احسان مطلبی مالک مجموعه سرمایکس به عنوان یکی از جوان ترین مدیران در این عرصه در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه متاراد (متاورس، رمزارزش، رمزارز، اقتصاد دیجیتال) در بیان کرد: فارغ از تمامی همایش‌ها، نشست‌ها و رویدادهایی که تاکنون در این حوزه برگزار شده است، این رویداد به عنوان اولین نمایشگاه کاملا تخصصی به تنهایی می‌تواند روند بسیار مثبتی را در زمینه آشنایی بیشتر مردم با بازار ارزهای دیجیتال رقم بزند.

وی افزود: یکی از مهمترین ترین رویکردهای سرمایکس برای شرکت در اولین نمایشگاه بین‌المللی متاراد رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته ارتباط بیشتر با کاربران بازار ارز دیجیتال است.

مطلبی خاطرنشان کرد: ما در مجموعه سرمایکس از برگزاری این رویداد تخصصی کاملا استقبال کرده‌ایم و باید عرض کنم که حتی اگر در این نمایشگاه حضور هم نداشتیم، از برگزاری آن نیز حمایت می‌کردیم. چراکه هر چقدر جامعه با این حوزه تخصصی آشنایی بیشتری پیدا کند می‌تواند زمینه رشد و فعالیت بهتری را برای فعالان این عرصه محقق کند.

وی در ادامه افزود: شرکت سرمایکس یک پلتفرم مبادلاتی از نوع Over The Counter یا به اصطلاح OTC است، به این معنی که معامله خارج از صرافی و به صورت مستقیم توسط دو کاربر یا USER انجام می‌شود. معاملات در بازارOTC، معامله‌ای است که مستقیما بین خریدار و فروشنده و بدون نظارت صرافی انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از وجوه تمایز مجموعه سرمایکس نسبت به دیگر شرکت‌های فعال در این عرصه امکان استفاده از کیف پول اختصاصی برای کاربران است. کیف پول اختصاصی در واقع این امکان را برای کاربران فراهم کرده که کلیه اطلاعاتشان در ایران نگهداری شود و در نتیجه هیچ مشکلی همانند تحریم یا بلاک شدن کاربر را تهدید ‌نکند. لازم به ذکر است، کیف پول اختصاصی همه‌ی امکانات را بصورت یکجا در اختیار خود کاربر قرار می‌دهد، بدین معنا که کاربر این امکان را دارد که ارز واقعی موجود در کیف پول خود را در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی هرچه تمام‌تر جابجا کند.

مطلبی بیان کرد: از دیگر تمایزات شرکت سرمایکس می‌توان به فراهم سازی شرایط پشتبانی حضوری برای کاربران اشاره کرد. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پشتبانی 24 ساعته برخلاف سایر فعالین این حوزه شرایط پشتیبانی حضوری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران ما در صورت نیاز با هماهنگی قبلی به راحتی می‌توانند در محل شرکت حاضر شده و خدمات پشتبانی را به سادگی دریافت نمایند.

هدف از ارائه خدمات پشتیبانی حضوری در شرکت سرمایکس ایجاد حس اعتماد برای کاربران و سرمایه‌گذارن محترم است. به هر حال این حق طبیعی یک کاربر است که بداند مجموعه‌ای که نقدینگی خود را در آنجا سرمایه گذاری کرده ماهیتی معتبر و فیزیکی دارد یا خیر.

بخش پشتیبانی حضوری خود به تنهایی می‌تواند تمامی ابهامات و نگرانی‌های یک کاربر یا سرمایه گذار را از بین برده و حس اعتماد وی را برای ادامه همکاری با آن مجموعه بیش از پیش جلب کند.

مطلبی افزود: در سرمایکس این امکان نیز وجود دارد، هر نوع ارز دیجیتال و رمز ارزی که مد نظر کاربر باشد به لیست بلند بالای ارزهای موجود این پلتفرم اضافه شود، چراکه این مجموعه پویا ذاتا یک شرکت فنی و تخصصی در حوزه برنامه نویسی بوده و پس از آن در مسیر بازارهای Finance یا همان سرمایه گذاری قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید