پرواز ایران ایر به آنکارا از هفته آینده برقرار می‌شود

    کد خبر :770370

درحال حاضر شرکت هواپیمایی ایران ایر برای انجام یک پرواز در هفته برای روزهای چهارشنبه برنامه ریزی کرده است و در صورت افزایش تقاضا امکان افزایش پروازها تا دو پرواز در هفته موجود خواهد بود.

پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر) به آنکارا که به دلیل کرونا متوقف شده بود از هفته آینده از سر گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، با تلاش های صورت گرفته توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و موافقت سازمان های هواپیمایی دو کشور مقرر شد مجددا پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به آنکارا و بالعکس با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برقرار شود.

براساس این گزارش، درحال حاضر شرکت هواپیمایی ایران ایر برای انجام یک پرواز در هفته برای روزهای چهارشنبه برنامه ریزی کرده است و در صورت افزایش تقاضا امکان افزایش پروازها تا دو پرواز در هفته موجود خواهد بود.

لازم به ذکر است ، تا پیش از اعمال محدودیت های کرونایی در ترکیه که منجر به توقف تمامی پروازهای بین المللی به این کشور شد، برخی از شرکتهای هواپیمایی در مسیر تهران- آنکارا- تهران پررواز داشتند که با شیوع کرونا این پروازها متوقف شد.

پیش تر دانشجویان و تجار برای سفر به پایتخت ترکیه و همین طور شهرهای آناتولی مرکزی از پروازهای میان دو پایتخت استفاده می کردند .

اولین پرواز در این مسیر سوم دی ماه برابر با 23 دسامبر انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید