پرداخت ۵میلیارد تومان به شرکت ترکیه ای کوزو در ازای تحویل مسکن مهر

    کد خبر :207183

در حالی شرکت ترکیه ای کوزو به دلیل اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس واحدهای مسکن مهر را گروگان گرفته بود که خبر می رسد این شرکت در ازای دریافت ۵ میلیارد تومان حاضر به تحویل بخشی از واحدهای این طرح شده است.

یکشنبه هفته جاری خبر رسید شرکت ترکیه‌ای کوزو که در فاز 11 پردیس بیش از 30 هزار را در دست ساخت دارد، به دلیل اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس واحدهای افتتاح شده را در ازای دریافت حدود20میلیارد تومان گروگان گرفته است و آنها را تحویل نمی دهد.

پیگیری های متقاضیان مسکن در این رابطه منجر به برگزاری جلسه ای با حضور مدیران شرکت عمران پردیس شد، جلساتی که البته به دلیل تامین نشدن خواسته های شرکت ترکیه ای خروجی نداشت.

بروز این اتفاق با توجه به اظهارات نماینده تام‌الاختیار رییس هیئت مدیره شرکت کوزو ترکیه عجیب بود.

دوغان کوبلای شهریور امسال با اشاره به این‌که خوشبختانه مشکلی در رابطه با پرداخت منابع مالی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم، گفته بود: دیروز (26 شهریورماه 96) مجوز پرداخت 7 میلیارد تومان از سوی بانک مسکن صادر شده است، پنجشنبه‌ گذشته 3 میلیارد تومان پرداخت شد و برای هفته آینده نیز 10 میلیارد تومان دیگر آماده پرداخت شده است.

وی با اشاره به این‌که منابع مالی بر اساس صورت وضعیت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کار ساخت واحدهای مسکن مهر کوزو به اتمام رسیده و با انجام محوطه‌سازی اوایل بهار سال آینده کل پروژه تمام می‌شود.

به گزارش تسنیم، خبرها حاکی از آن است که مذاکره شرکت عمران پردیس با کوزو به نتیجه رسیده و این شرکت راضی شده تا در ازای دریافت 5میلیارد تومان بخشی از واحد های مسکن مهر را تحویل دهد.

باید به این نکته توجه شود شرکت مذکور کمی بیش از 15میلیارد تومان از شرکت عمران می خواهد و در آینده ای نزدیک خطر به گروگان گرفته شدن، واحدهای مسکن مهر را تهدید می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید