پرداخت بسته حمایتی ماه رمضان شاید وقتی دیگر/ یارانه نوروز آری، یارانه ماه رمضان خیر!

    کد خبر :898922

در شرایطی که دولت دوازدهم در آخرین سال فعالیت خود و در سال گذشته مبلغی معادل یارانه معیشتی را به عنوان یارانه ویژه ماه رمضان در نظر گرفت و مشمولان یارانه معیشتی پرداخت کرد، دولت سیزدهم بنایی بر واریز چنین یارانه ای ندارد!

«بازتاب»؛ آرش خداپرست- سال گذشته و بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا، دولت دوازدهم در آخرین سال فعالیت خود اقدام به پرداخت یارانه ماه رمضان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کرد.

به موجب این اقدام به چیزی حدود 60 میلیون ایرانی که مشمولان یارانه معیشتی بودند یارانه ماه رمضان پرداخت شد.

دولت سیزدهم در حالی که چندی پیش یارانه ای را تحت عنوان یارانه نوروز آن هم به جمع محدودی از ایرانیان که در دهک های یک تا چهار قرار دارند، پرداخت کرد، اما از قرار معلوم برنامه ای برای واریز یارانه ماه رمضان همانند یارانه ای که سال گذشته واریز شد ندارد.

البته در مورد یارنه 150 هزار تومانی نوروز نیز بر اساس بررسی ها مشاهده شد که این یارانه به کسر بسیار ناچیزی از جمعیت کشور پرداخت شد و عملاً به واسطه میزان اندک (150 هزار تومان) و نیز گستره ناچیز چندان بعد حمایتی پیدا نکرد.

حالا و در شرایطی که از امروز یک شنبه وارد ماه مبارک رمضان شده ایم و بخش قابل توجهی از مردم ایران بخاطر مشکلات مالی در این ماه در تنگنا قرار دارند، اما دولت سیزدهم بنایی برای واریز یارانه ماه رمضان ندارد!

البته باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آینده تصمیم جدید و تازه ای در این باره اخذ خواهد شد یا خیر؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید