رسیدگی به این پرونده از 16 شهریور ماه امسال بدنبال  آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محدوده کلانتری32 حصارک بالا در کرج شروع شد خیلی زود بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنائی

 در بررسی های اولیه مشخص شد پسر خانواده به علت اختلافات خانوادگی اقدام به آتش کشیدن خانه کرده که خود و اعضای خانواده در آتش گرفتار شده اند.

سرهنگ محمد نادربیگی  درباره جزییات این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: پسر خانواده که از چند سال قبل گرفتار اعتیاد به مخدر صنعتی (شیشه) شده است و چندین بار نیز به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه دست به خودکشی زده این بار نیز با خرید یک دبه بنزین وارد خانه شده و به خانواده اش گفته است میخواهم خودم را مقابل شما بسوزانم تا عذاب وجدان بگیرید.

او خیلی سریع بنزین روی بدنش ریخت و با آتش زدن خودش خانه نیز در کام آتش فرو رفت و پدر دلسوز که قصد خاموش کردن پسرش را داشت خودش نیز به شدت آتش گرفت و در این میان مادر و دختر خانواده نیز در اتش سوختند.

 پس از اطفاء حریق توسط عوامل آتش نشانی، مصدومین حادثه که دو نفر مرد (عامل آتش سوزی و پدر وی) و دو نفر زن (مادر و خواهر عامل حادثه) بودند بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

پس از انتقال مصدومین به بیمارستان، پدر خانواده به علت سوختگی 85 درصدی فوت کرد و با مرگ وی، بازپرس جنایی دادسرای کرج در بیمارستان مدنی حضور یافت باتوجه به اظهارات مصدومین این ماجرا بود که متهم این پرونده که خودش نیز به شدت سوخته و در بیمارستان بخش سوانح وسوختگی بستری است بعنوان متهم به قتل شناخته شده است.

سرهنگ کارآگاه “محمد نادر بیگی” در پایان با بیان اینکه عامل آتش سوزی به اتهام قتل عمد با صدور قرار قانونی روانه زندان گردید اظهار داشت: شهرواندان عزیز به جهت جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر در صورت بروز اختلافات و عصبانیت محل را ترک و پس از کسب آرامش نسبی به محل بازگردند.

رکنا/