پخش «پایان بازی» از شبکه مستند

    کد خبر :652878

مستند «پایان بازی» در برنامه این هفته «به اضافه مستند» اکران و بررسی خواهد شد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «پایان بازی» به کارگردانی سید حامد قاسمی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

 

در این قسمت و پس از پخش اثر، ابراهیم متقی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و علی رهجو یکی از نویسندگان و کارگردانان مستند پایان بازی مهمان میز کارشناسی برنامه خواهند بود و به بررسی موضوع این فیلم مستند از دید کارشناسان می‌پردازند.

 

علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

 

مستند «پایان بازی» روایتی دقیق و مستند از زندگی در آمریکا، وضعیت معیشتی مردم این کشور و رویای هالیوودی از آن است و چهره واقعی ایالات متحده را به تصویر می‌کشد. همچنین در این فیلم مستند با پژوهشی عمیق نشانه‌های افول همه جانبه آمریکا به تصویر کشیده است و فکت‌های دقیقی نسبت به این مساله از دیدگاه اندیشمندان و کارشناسان بین‌الملل ارائه شده است.

 

این فیلم مستند تلاش کرده است تاریخ آمریکا، اوج و افول آن را در ۳ فصل «یک رویا، یک امپراطوری و یک فروپاشی» به نمایش دربیاورد.

 

این مستند که در مرکز بسیج صداوسیما تولید شده است، به مناسبت ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی رونمایی شد و حالا همزمان با روز دانشجو برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» به نمایش درخواهد آمد.

 

این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه (۱۲ آذر ماه) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز چهارشنبه (۱۳ آذر ماه) ساعت ۹ و جمعه ( ۱۵ آذر ماه) ساعت ۱۳:۳۰ است.

 

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.

 

این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید