پایان کار پینگ‌پنگ‌بازان نوجوان و جوان ایران در آسیا

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۱۴
    کد خبر :604128

با شکست نمایندگان ایران در بخش انفرادی و دوبل مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، پرونده تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات بسته شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی و دوبل در هر دو بخش دختران و پسران در مغولستان پیگیری شد.

در این روز از مسابقات و در بخش دوبل، ترکیب مهدی معدن کن و امین احمدیان مقابل تیم دوبل کره جنوبی متحمل شکست ۳ به یک شد. تیم محمد موسوی و علی اکبر شعاری نیز در مصاف با تیم دوبل چین تایپه با نتیجه ۳ به صفر شکست خورد.

به گزارش مهر،در بخش دوبل دختران، ترکیب الینا رحیمی و ملیکا کرمی مقابل ژاپن متحمل شکست ۳ به صفر شد. تیم دوبل شیما صفایی و کیمیا رستمی هم نتیجه رقابت با سنگاپور را سه به یک واگذار کرد.

همچنین در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، نوید شمس در جدول اصلی مسابقات و در رده سنی نوجوانان مقابل حریفی از چین تایپه ۳ به یک شکست خورد. امین احمدیان هم در رده سنی جوانان و در رقابت با نماینده چین متحمل شکست ۴ به یک شد.

پینگ پنگ بازان ایران با شکستی که در رقابت های امروز دوبل و انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا متحمل شدند از صعود به مراحل بالاتر بازماندند. بدین ترتیب پرونده نمایندگان ایران در این رقابت ها بسته شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید