پایان کابوس شش ماهه؛ محرومیت آل کثیر تمام شد

  • آرشیو
  • شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
    کد خبر :797955

طبق حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر از امروز دیگر محروم نیست.

عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس که ابتدای فصل جاری با جدایی از صنعت نفت آبادان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد، در طول دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفت، توانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد ولی یک اشتباه سهوی او را برای مدت زیادی خانه نشین کرد.

سرخپوشان در گیر و دار لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مراحل بالاتر بودند که در دیدار یک چهارم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و آل کثیر چهره درخشان این بازی بود که توانست دو گل برای سرخپوشان به ثمر برساند و زمینه صعود تیمش به نیمه نهایی را فراهم کند.

با این وجود پس از صعود سرخپوشان به جمع 4 تیم پایانی خبری روی خروجی سایت AFC قرار گرفت که شیرینی این صعود را به کام این تیم و هوادارانش تلخ کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی آل کثیر به دلیل شادی پس از گل مخصوص به خودش که در بازی با حریف ازبکستانی آن را انجام داده بود به رفتار نژادپرستانه متهم شد و با شکایت این باشگاه با محرومیت 6 ماهه روبرو شد و تلاش های تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس برای رفع یا کاهش این محرومیت هم نتیجه بخش نبود و آل کثیر 6 ماه تمام از جمع سرخپوشان دور بود.

طبق حکم AFC این محرومیت روز گذشته یعنی 13 فروردین 1400 به پایان رسید و آل کثیر از امروز مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید