پایان پشتیبانی واتساپ از گوشی‌های قدیمی

    کد خبر :1028584
واتساپ

واتساپ از 24 اکتبر 2023 یا 2 آبان از تلفن‌های هوشمند اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید نسخه 5.0 به پایین‌ و آیفون‌های دارای iOS 12 به پایین‌ پشتیبانی نمی‌کند. این بدان معناست که این دستگاه‌ها دیگر به‌روزرسانی‌هایی از جمله ویژگی‌ها و آپدیت امنیتی دریافت نخواهند کرد.

بازتاب-برای اطلاع از اینکه آیا گوشی هوشمند شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد یا خیر، می‌توانید نسخه سیستم عامل را در تنظیمات گوشی خود بررسی کنید. برای اندروید، به تنظیمات > درباره تلفن > اطلاعات نرم افزار بروید. برای iOS، به Settings > General > About بروید.

در اینجا سیستم عامل‌های پشتیبانی شده برای واتساپ آمده است:

  • اندروید 5.1 و بالاتر
  • آیفون دارای iOS 12 و بالاتر
  • تلفن‌های دارای KaiOS 2.5.0 و بالاتر، از جمله JioPhone و JioPhone 2

اگر نمی‌توانید دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید، برای ادامه استفاده از واتس‌اپ باید به دستگاه جدیدتری بروید. واتس‌اپ مرتباً سیستم‌عامل‌هایی را که پشتیبانی می‌کند بررسی می‌کند تا مطمئن شود که می‌تواند بهترین تجربه ممکن را برای کاربرانش فراهم کند.

 

واتساپ

 

هنگامی که پشتیبانی از یک سیستم عامل متوقف می‌شود، معمولاً به این دلیل است که سیستم عامل دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی‌گیرد یا دیگر نمی‌تواند الزامات امنیتی واتساپ را برآورده کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 24 اکتبر یا 2 آبان منتظر ماند. بنابراین تنها یک روز دیگر فرصت باقی است تا بتوانید به گوشی دیگری نقل مکان کرده تا بتوانید به استفاده از واتساپ شرکت متا بپردازید. واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب بوده که تاکنون میلیون‌ها کاربر را شیفته خود کرده و توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند.

احتمالا بزودی باید شاهد انتشار آپدیت‌های جدیدی برای این برنامه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید