ویژگی جدید ایجاد استیکر اینستاگرام در راه است

    کد خبر :1028644

اینستاگرام در حال بررسی راه‌های جدیدی است تا به کاربران خود آزادی خلاقیت بیشتری بدهد. این پلتفرم در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی ایجاد استیکر کاربرپسند است که به کاربران امکان می‌دهد هم عکس‌های شخصی خود و هم در موارد خاص، عکس‌های دیگران را به استیکرهای سفارشی تبدیل کنند.

بازتاب-این استیکرها سپس می‌توانند به طور یکپارچه در Stories و Reels ادغام شوند. اخیرا، متا، شرکت مادر اینستاگرام، به شدت بر روی برچسب‌های سریع مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده است. با این حال، ابزار آینده رویکرد متفاوتی دارد. به‌جای طراحی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، بدون زحمت سوژه اصلی را در یک تصویر مشخص می‌کند، آن را از پس‌زمینه جدا می‌کند و یک برچسب همه کاره ایجاد می‌کند که می‌تواند روی محتوای مختلف قرار گیرد.

 

اینستاگرام

 

آدام موسری از اینستاگرام اخیراً این ابزار نوآورانه را طی ویدیویی در کانال پخش خود به نمایش گذاشت و به جهانیان نگاهی اجمالی از قابلیت‌های آن نشان داد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه او این است که کاربران نه تنها از عکس‌های ذخیره‌شده در دستگاه‌های خود استیکر ایجاد می‌کنند، بلکه از «تصاویر مجاز» مشاهده‌شده در اینستاگرام نیز استفاده می‌کنند. اگرچه Mosseri در مورد ویژگی‌های این ویژگی سخت صحبت می‌کند، اما به احتمال اجازه کاربران برای تبدیل تصاویر خود به برچسب توسط دیگران اشاره می‌کند.

در حالی که این ابزار استیکر هنوز در مرحله آزمایشی است و به کل جامعه اینستاگرام معرفی نشده، پیامدهای بالقوه آن بسیار گسترده است. این می‌تواند تعاملات کاربر را متحول کند و امکان اشتراک‌گذاری محتوای شخصی و خلاقانه‌تر را فراهم سازد. به نوعی شبیه به پیام رسانی واتساپ بوده و کاربردی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید