وینفرد شفر: فشردگی بازی‌ها برای ما سخت است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
    کد خبر :503118

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال اینکه تیمش باید هر سه چهار روز در میان به میدان برود را دشوار توصیف کرد.

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همان‌طور که گفته بودم روزهای سخت‌مان فرا می‌رسد. هر سه چهار روز بازی داریم و فشردگی برای ما سخت است.

مستقیم از قطر آمده‌ایم و فرصت ریکاوری نداشتیم
وی افزود: تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با تمام وجود بازی می‌کنند. برای فردا نمی‌دانم کدام نفرات بازی می‌کنند و باید امروز شرایط بازیکنان را بررسی کنیم. ما مستقیم از قطر آمده‌ایم و فرصت ریکاوری نداشتیم. نقش پزشکان ما از دکتر نوروزی گرفته تا ستوده و رهبر مهم است. البته باید به دکتر نوروزی به خاطر مدال نقره آسیا هم تبریک بگویم. من به او نشان طلا می‌دهم.

برای من هم لیگ برتر مهم است و هم لیگ قهرمانان آسیا
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین یادآور شد: در فشردگی مسابقات ریکاوری برای ما بسیار مهم است. وریا غفوری، گادوین منشا و فرشید باقری کمی مشکل دارند و بیشتر باید مراقب‌شان باشیم. برای من هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا مهم است.

در این شرایط تنها ریکاوری جسمی کافی نیست
این مربی آلمانی درباره برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در چنین شرایطی تنها ریکاوری جسمی کافی نیست و بازیکنان باید از لحاظ روحی و ذهنی آماده باشند. طبیعی است که برای یک بازی 25 بازیکن نمی‌توانند باشند و چند نفر باید بمانند و بعداً اضافه شوند. انتظار داریم آنهایی که با ما نبودند به شرایط خوبی رسیده باشند، بازیکنانی چون علی کریمی و طارق همام که هم با مربی بدنساز کار کرده‌اند و هم پزشک تیم.

می‌توانیم در آسیا برگردیم و شانس داشته باشیم
شفر ادامه داد: برای بار نخست نیست با فشردگی مسابقات روبه‌رو می‌شویم و همه باید از تیم حمایت کنند تا شرایط بهتری داشته باشد. دوباره می‌گویم هدف ما تنها موفقیت در لیگ نیست و می‌خواهیم در آسیا هم موفق باشیم. ما با تیم بالای جدول تنها چهار امتیاز فاصله داریم و از شانس رسیدن به بالای جدول برخوردار هستیم. وقتی بازی‌های رئال مادرید – آژاکس یا پاری‌سن‌ژرمن – منچستریونایتد را می‌بینیم به این نتیجه می‌رسیم که کار آنها سخت‌تر است. ما می‌توانیم در آسیا برگردیم و شانس داشته باشیم. ما باید مثل بازی با فولاد خوزستان بازی کنیم و همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید