رضایت سپاهان به استقلالی شدن یک بازیکن

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ۹:۲۵
    کد خبر :1047026
رضایت سپاهان به استقلالی شدن یک بازیکن

شنیده‌ایم مراودات و نامه‌نگاری‌های باشگاه سپاهان و استقلال چندان هم بی‌خیر نبوده است.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد سپاهان نامه‌نگاری‌هایی را برای جذب امید حامدی‌فر انجام داده اما این انتقال با توجه به اینکه آنها به درخواست استقلال برای جذب محمد دانشگر جواب منفی داده‌اند، بعید به‌نظر می‌رسد، حتی صحبت از مذاکره با ایمان سلیمی است و گفته می‌شود این بازیکن خود به سپاهانی‌ها اعلام کرده قصد ترک استقلال را ندارد.

فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، رضا شکاری و محمد دانشگر در لیست نکونام بودند اما تقریبا بعید است سپاهان بخواهد بازیکن چند پسته‌ای مثل نورافکن یا مهاجم گلزنی مثل اسدی را از دست بدهد.

از این رو ظاهرا لیست نکونام بیشتر طعنه‌ای به باشگاه سپاهان بوده تا به آنها بفهمانند نفراتی که در اختیار دارند می‌تواند هر تیمی را موفق کند.

بااین‌حال شنیده‌ایم مراودات و نامه‌نگاری‌های باشگاه سپاهان و استقلال چندان هم بی‌خیر نبوده است. گویا سپاهانی‌ها در ازای جذب حامدی‌فر راضی به انتقال احمدزاده شده‌اند. استقلالی‌ها اما حاضر نیستند حامدی‌فر را از دست بدهند، حتی به قیمت جذب احمدزاده! به این ترتیب سپاهان باید برای به خدمت‌گیری بازیکن ایرانی مورد نظر خود در بین بازیکنان آزاد یا بازیکنان شاغل در تیم‌های دیگر بگردد.

به گزارش همشهری آنلاین، درواقع به‌نظر می‌رسد نکونام، دانشگر را به‌شدت هوایی کرده و او دوست دارد حداقل یک‌فصل دیگر را در استقلال سپری کند. محمد دانشگر که با حواشی زیادی از استقلال جدا شده و به سپاهان پیوسته، هنوز این شانس را برای خود قائل است که فوتبالش را در بین آبی‌پوشان تهرانی ادامه دهد. جالب است سپاهانی‌ها به حفظ این بازیکن چندان امیدوار نیستند، هرچند باشگاه سپاهان همه تلاش خود را می‌کند این مدافع ارزشمند را از دست ندهد اما به‌نظر می‌رسد دانشگر تمایل زیادی برای بازگشت به تهران دارد و برای راضی کردن سپاهانی‌ها شانس خود را امتحان خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید