ولیعهد امارات دعوت نفتالی بنت برای سفر به تل آویو را پذیرفت

    کد خبر :870108

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شیخ محمد بن زاید آل نهیان، دعوت نفتالی بنت را برای سفر به تل آویو پذیرفته است.

به گزارش شفقنا، به نقل از آرتی عربی، دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی امارات را ترک کرد و از شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد و افزود که ولیعهد ابوظبی با آن موافقت کرده است.

بنت در یک سخنرانی ویدئویی قبل از عزیمت به تل آویو گفت: من یک سفر بسیار مهم به امارات را به پایان می‌برم. می‌خواهم از شیخ محمد بن زاید برای استقبال ویژه و گفتگوهای عمیق، صمیمانه و بنیادین تشکر کنم.

وی ادامه داد: ما در طول روز درباره قدرت دو طرف صحبت کردیم، هدف ما گسترش روابط است تا نه تنها بین رهبران بلکه بین دو ملت ما صلح برقرار شود.

به گفته آژانس رسمی اماراتی وام، بن زاید و بنت در خصوص مسیرهای همکاری دوجانبه و فرصت‌های توسعه آنها در جنبه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، اقتصادی، تجاری و توسعه به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی، امنیت غذایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های پیشرفته، بهداشت و سایر بخش‌های حیاتی مورد علاقه دوجانبه، در چارچوب «توافقنامه صلح ابراهیم» که سال گذشته توسط دو طرف امضا شد، گفتگو کردند.

نفتالی بنت در نخستین سفر یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی از زمان عادی سازی روابط تل آویو و ابوظبی یک شنبه شب وارد امارات شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید