وعده مدیر عامل هفت‌تپه برای پرداخت حقوق کارگران در هفته آینده

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵
    کد خبر :736189

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه از پایان یافتن مشکلات شرکت خبر داد و گفت: با توجه به نگاه مثبت دستگاه قضا به مشکلات کارگران و تولید کشور، حساب‌های هفت تپه آزاد شد و به کارگران قول می‌دهم، هفته آینده حقوق شان پرداخت خواهد شد.

وی با تشکر از آیت الله سید ابراهیم رییسی ریاست محترم قوه قضاییه، آیت الله محمد جعفر منتظری دادستان محترم کل کشور و جناب مسعودی مقام ریاست محترم دادگاه گفت: در نتیجه مساعدت این بزرگواران و نگاه ویژه‌ای که به معیشت و زندگی کارگران داشته و دارند، به نوعی تصمیم گرفتند تا بتوانیم حقوق کارگران را در هفته آینده بپردازیم.

اسدبیگی با اشاره به اینکه از زمان روی کار آمدن آیت الله رییسی در جایگاه ریاست دستگاه قضا، تاکید ایشان همواره بر رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی و بخش تولید بوده است، گفت: عملکرد قوه قضاییه به ویژه آیت الله رییسی در میانجی گری و رسیدگی به مشکلات بخش تولید برگ برنده‌ای در دستگاه قضا برای همیشه ماندگار خواهد شد.

به گزارش فارس،‌مدیرعامل کشت وصنعت هفت تپه با اشاره به نام‌گذاری سال 99 به نام جهش تولید گفت: در حالی که افراد بسیاری چوب لای چرخ تولید می گذارند و بازی های سیاسی باعث توقف تولید و مشکلات اقتصادی شده است، با فرمان آیت الله رییسی شاهد هستیم که دستگاه قضا به صورت عملی برای رفع مشکلات گام بر می دارد که همگان باید قدردان دستگاه قضا باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید