وسترن دیجیتال از پرظرفیت‌ترین هارد اکسترنال رونمایی کرد

    کد خبر :976285
وسترن دیجیتال

به جرات باید وسترن دیجیتال را یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده هارد یا حافظه ذخیره‌سازی دانست که به تازگی از محصول جدید و پرظرفیت 44 ترابایتی خود برای افرادی که شدیدا به حافظه ذخیره سازی نیاز دارند، رونمایی کرد.

بازتاب-این شرکت مطرح به تازگی مدل جدیدی از سری هاردهای اکسترنال My Book Duo خود را با ظرفیت 44 ترابایت معرفی کرد. طبق گفته وسترن دیجیتال، مدل جدید با قابلیت RAID بهینه شده بوده و می‌تواند به عنوان یک درایو RAID-1 برای انعکاس داده یا به عنوان دو درایو مستقل 22 ترابایتی استفاده شود.

همچنین دارای دو پورت USB و 256 بیتی AES Hardware Encryption با نرم افزار محافظت از رمز عبور است. همچنین با رایانه‌های شخصی ویندوز و مک به خوبی سازگاری دارد. قیمت این درایو ممکن است باعث شود بسیاری قبل از خرید آن صرف نظر کنند زیرا وسترن دیجیتال آن را به قیمت 1499.99 دلار به فروش می‌رساند.

وسترن دیجیتال

اگر می‌خواهید یک راه‌حل ذخیره سازی خارجی کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر داشته باشید، وسترن دیجیتال درایو My Book با ظرفیت 22 ترابایتی را نیز معرفی کرده است. در حالی که به عنوان یک دستگاه RAID ساخته نشده، اما همچنان دارای رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES به همراه نرم افزار پشتیبان برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک است. همچنین اکنون با قیمت 599.99 دلار به فروش می‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید