ورود خدمه کشتی ۸ کشور به ایران ممنوع شد

    کد خبر :874696
ورود خدمه کشتی ۸ کشور به ایران ممنوع شد

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: طبق دستور العمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشتی از ۸ کشور به ایران ممنوع است.

چنگیز جواد پور افزود: طبق دستور العمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشورهایی از جمله زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا، مالاوی، آفریقای جنوبی، اسواتینی، لسوتو و بوتسوانا به ایران ممنوع شد.

وی ادامه داد: ما با جدیت این دستور العمل‌ها و قوانین را کامل رعایت می‌کنیم و ورود گروه خدمه این کشورها به ایران تا زمانی که اعلام کنند، محدودیت‌ها برداشته شده ممنوع است.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: در حوزه سفر دریایی خارجی تنها یک ترمینال مسافری خارجی فعال در بندر لنگه داریم که در هفته تنها دو بار تردد دارد، با این وجود تمامی دستور العمل‌ها به صورت کامل رعایت می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور اضافه کرد: در بحث سفرهای دریایی داخلی بیش از ۹۵ درصد مسافران که از ترمینال دریایی مسافرت می‌کنند در استان هرمزگان هستند و بین بندر عباس و جزایر اطراف تردد می‌کنند. کارت واکسن تمامی افراد کنترل می‌شود و در صورتی که مسافری فاقد کارت واکسن باشد به هیچ عنوان اجازه انجام سفر را به این فرد نمی‌دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید