واکنش پیشکسوت پرسپولیس به احتمال جدایی برانکو از سرخ پوشان پایتخت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۴
    کد خبر :552226

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی برانکو از این تیم نکاتی را بیان کرد.

محمود کلهر در خصوص احتمال جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: برای مربی که در چهار سال اخیر سه دوره پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده، نباید حواشی به وجود بیاید که فکر رفتن به سرش بزند، چون این مسائل اصلا جالب نیست. اگر مربی دیگری جای برانکو بود قطعا به پرداخت نشدن مطالباتش اعتراض می‌کرد، اما خوشبختانه برخلاف سایر مربیان برانکو چندان اهل حاشیه نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم این مشکل حل شود، چون تمام مردم و هواداران، برانکو را از صمیم قلب دوست دارند. کارنامه او درخشان است و در صورت جدایی برانکو پرسپولیس وارد حاشیه می‌شود. پرسپولیس پُر افتخارترین تیم ایران است و مسئولان باشگاه نباید اجازه بدهند تا برانکو در انجام کار‌هایی که برای موفقیت پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده دچار تردید شود.

کلهر در واکنش به شایعه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس، گفت: بازگشت طارمی می‌تواند کمک کند تا خط حمله این تیم دوباره زهردار شود، چون هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل زوج علیپور و طارمی قد علم کند. با توجه به حواشی که در گذشته برای طارمی شکل گرفت هواداران باید او را ببخشند. طارمی کسی است که دو دوره عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرده و بودنش در ترکیب پرسپولیس می‌تواند برای این تیم گره‌گشا باشد.

وی در خصوص جدایی بودیمیر از پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنی مثل بودیمیر که برانکو اعتقاد خاصی به او داشت آیا باید تنها دو گل به ثمر برساند؟ معتقدم بازیکنان جوان‌تر می‌توانستند عملکرد بهتری نسبت به این مهاجم کروات داشته باشند. فوتبال بودیمیر تمام شده و اگر مدیران به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند باید کسی را بیاورند که مثل ژاوی، اینیستا و … در تیم‌هایشان مثمرثمر باشند و حضورشان باعث شود تا سایر بازیکنان از بودن آن‌ها در ترکیب تیم انگیزه بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید