واکنش پلیس به ادعای حامد زمانی پس از دستگیری در فرودگاه

    کد خبر :583489

دستگیری خواننده ای به نام حامدزمانی و یکی از همراهانش در فرودگاه مهرآباد همچنان حواشی را به دنبال داشته و در تازه ترین اظهارنظرات، این فرد در گفت وگویی ویدیویی مدعی شده که ماموران پلیس او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، ادعایی که سخنگوی نیروی انتظامی آن را رد کرده است.

سردار احمد نوریان درباره ادعای مطرح شده از سوی این خواننده درباره برخورد پلیس با خودش در فرودگاه مهرآباد گفت: توضیحات در این زمینه از سوی رییس پلیس فرودگاه های کشور ارائه و مشخص شد که فرد همراه این خواننده اقلام ممنوعه همراه داشته است که اقدامات قانونی در این زمینه انجام شد.

وی در مورد مصاحبه اخیر این متهم و ادعای اینکه پلیس به وی شوکر زده و او را مورد ضرب و شتم قرارداده است، گفت: چنین مساله ای نبوده و شوکر و ضرب و شتم نبوده است. در فیلم هایی هم که وجود دارد ایشان در حال داد و فریاد با ماموران پلیس است، در حالی که ماموران در حال انجام وظیفه خود بر اساس قانون بودند.

به گزارش ایسنا،سخنگوی ناجا با بیان اینکه برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی تخلف کرده باشد و حتما با آن برخورد خواهیم کرد، اظهارکرد: در این موضوع نیز فرد همراه این خواننده اقلام ممنوعه داشته و به همین دلیل ماموران برای بررسی بیشتر او را به بخشی دیگر انتقال داده اند که متاسفانه این خواننده رفتار نامناسبی از خود نشان داده است.

نوریان تصریح کرد: با این وجود من از پلیس فرودگاه خواستم تا فیلم های خود را به ما بدهند تا بررسی های بیشتری در این زمینه انجام شود، اما بحث شوکر و ضرب و شتم مطرح نبوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید