واکنش ترامپ به انتخاب پوتین

    کد خبر :1052767
واکنش ترامپ به انتخاب پوتین

«دونالد ترامپ» به اظهارات رئیس‌جمهور روسیه که «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را نامزد محبوب در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور دانست، واکنش نشان داد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای روسیه بهتر خواهد بود، صراحتا نام بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را اعلام کرد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور طی کارزار انتخاباتی خود در کارولینای جنوبی گفت: «این یک تعریف و ارادت است. من رابطه خوبی با پوتین دارم اما او من را نمی‌خواهد».

او افزود: «خیلی از مردم می‌گویند خدای من چقدر بد شد اما من می‌گویم نه همین خوب است! بایدن برای روسیه خوب است زیرا او همه چیز از جمله اوکراین را به این کشور تحت عنوان پیشکش می‌بخشد».

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به مسئله بحث‌برانگیز «زوال عقل بایدن» که اخیرا در رسانه‌های مختلفی بازتاب گسترده‌ای داشته است، گفت: «هنگامی که او را سه سال قبل در سوئیس ملاقات کردم، هیچ نشانه‌ای در این خصوص از او ندیدم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید