واژگونی مرگبار تریلر در بزرگراه امام علی (ع) / تصاویر

    کد خبر :768565

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از واژگونی مرگبار تریلر در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر واژگونی مرگبار تریلر در بزرگراه امام علی (ع) اظهار کرد: ساعت 6:50 صبح امروز (21 آذر) یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، بعد از پل سبلان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو آتش‌نشانی به همراه جرثقیل 55 تنی سازمان آتش‌نشانی محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه، افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تریلر فاقد بار، حین حرکت، به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی و برخورد با دیواره‌های حاشیه سمت راست بزرگراه، در محل کاملاً واژگون شده است.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه نشت گازوئیل در محل روی داده بود که به سرعت با حضور عوامل راهور کنترل تردد صورت گرفت و آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی با اشاره به محبوس شدن راننده 55 ساله داخل خودروی مذکور، ادامه داد: عملیات رهاسازی این فرد توسط آتش‌نشانان آغاز شد و آتش‌نشانان پس از مدتی تلاش موفق شدند تریلر را کمی از جای خود بلند کرده و این فرد را که زیر تریلر قرار گرفته بود، از زیر خودرو خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: پس از تحویل این شخص به عوامل اورژانس مشخص شد وی به علت شدت جراحات وارده، جان باخته است.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان با کمک جرثقیل سنگین، تریلر را به حالت اولیه بازگردانده و به محل امن انتقال دادند.

ملکی متذکر شد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید