واژگونی خودروی سواری در نارمک

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰
    کد خبر :688494

بی توجهی به اصول ایمنی در هنگام رانندگی باعث واژگونی خودروی سواری در یکی از خیابان‌های محله نارمک شد.

شهروندانی که شاهد این حادثه رانندگی بودند با سامانه‌ ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند و برای خارج کردن راننده درخواست کمک کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۸ صبح امروز زنگ ایستگاه ۷۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۲ را روانه خیابان گلبرگ، خیابان شهید اکبری کرد.

بنا به اظهار مهدی سلطانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، با توجه به نزدیک بودن محل حادثه به ایستگاه آتش نشانی، آتش نشانان کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ که راننده آن خانمی ۲۷ ساله بود، در هنگام حرکت درخیابان به علت نامشخصی در وسط خیابان واژگون شده است.

وی با اعلام اینکه راننده خودرو در این حادثه آسیبی ندید و وی پیش از حضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از کشیدن یک رشته لوله‌ی آبدهی به عنوان پشتیبان، خود را به خودرو رساندند و پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت سوخت آن مشغول عملیات شدند.

به گزارش مهر ،سلطانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از ایمن سازی محل مبادرت به برگرداندن خودرو به حالت اولیه کردند و مسیر رفت و آمد خودروها را گشودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید