والورده: می دانیم VAR به جنجال ها پایان نخواهد داد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷
    کد خبر :663932

سرمربی بارسلونا متعقد است سیستم فناوری بازبینی تصاویر موجب نخواهد شد که جنجال ها در فوتبال پایان یابد.

 

به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته هجدهم لالیگا به مصاف آلاوس می رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: تیم حریف از دو مهاجم خوب برخوردار است اما این تیم اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد و نتیجه نمی گیرد. با این حال در سال های گذشته ما را در نوکمپ با مشکل روبرو کرد. در یک بازی نیز مغلوب شدیم. آْلاوس خیلی خوب دفاع می کند و در ضد حمله قوی است. کسب سه امتیاز در دیدار فردا اهمیت دارد.

 

رئال مادرید درباره داوری ال کلاسیکو و وارد نشدن VAR در دو صحنه مشکوک به پنالتی اعتراض دارد. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهارکرد: با VAR جنجال ها پایان نخواهد پذیرفت چون آن ها جزئی از فوتبال شدند. فوتبال به این خاطر خیلی ضرر کرده است. گاهی اوقات فراموش می کنیم که VAR برای کمک وارد این رشته شده است اما کسی که قضاوت می کند داور است. گاهی اوقات یک تیم اعتراض می کند و تیمی دیگر در روز بعد. تا سال ۲۰۲۰ هم شرایط فرقی نخواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا،سرمربی اسپانیایی درباره ال کلاسیکو که با نتیجه بدون گل به پایان رسید گفت: ال کلاسیکو بازی بزرگی است و به همین خاطر طبیعی است که در موردش صحبت شود اما اکنون دیگر برای من جذابیتی ندارد. جنجال همیشه وجود خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید