واتس اپ رابط کاربری تماس را در جدیدترین آپدیت بتا بهبود می بخشد

    کد خبر :1016090

واتس اپ یکی از برنامه‌های پیام رسان محبوب زیرمجموعه شرکت متا است که تاکنون آپدیت‌های نرم افزاری مختلفی دریافت کرد تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد.

بازتاب- واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسان محبوب، با به‌روزرسانی جدیدی که در حال حاضر تحت توسعه بتا قرار دارد، گام‌هایی برای بهبود تجربه تماس برمی‌دارد. این به‌روزرسانی، با برچسب نسخه 2.23.17.16، بهبودهای قابل توجهی را در رابط  کاربری تماس ایجاد می‌کند و مدیریت تماس‌های گروهی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند و قابلیت استفاده کلی را افزایش می‌دهد.

این آپدیت دکمه جدیدی را معرفی می‌کند که افزودن مخاطبین به تماس‌های جاری را ساده می‌کند. این فرآیند ساده جایگزین روش قبلی می‌شود، که نیاز به قطع تماس برای شروع یک تماس جدید شرکت‌کنندگان دیگر داشت. این بهبود تجربه کاربر را ارتقا بخشیده، در زمان صرفه جویی می‌کند و مکالمات گروهی بهتری به وجود خواهد آورد.

 

واتس اپ

 

رابط تماس به روز شده در واتس اپ دارای نمای مودال پایینی است که نوع تماس را برجسته می‌کند و رمزگذاری پایاپای را برجسته می‌کند و بر تعهد پلتفرم به حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربر تأکید دارد. واتس اپ همچنین در حال آزمایش ویژگی تماس گروهی برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که به‌زودی ارائه شود. رابط تماس جدید به تدریج در اختیار آزمایش کنندگان بتا قرار خواهد گرفت که آخرین نسخه بتا WhatsApp را برای اندروید نصب کردند. انتظار می‌رود این رابط کاربری در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود.

واتس اپ به طور فعال در حال بررسی ویژگی‌های دیگر است. این شامل توسعه برچسب‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و همچنین گزینه چند حساب مورد انتظار برای آزمایش‌کنندگان بتا است. واتس اپ یک برنامه پیام رسانی فوری رایگان است که به شما امکان می‌دهد با دوستان و خانواده خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

واتس اپ از طریق اینترنت کار می‌کند، بنابراین نیازی به هیچ هزینه پیام‌رسانی ندارید. شما می‌توانید از واتس اپ برای ارسال پیام متنی، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی و اسناد استفاده کنید. همچنین می‌توانید تماس‌های صوتی و ویدئویی رایگان با واتس اپ برقرار کنید. واتس اپ یک برنامه رایگان برای دستگاه‌های اندروید، آیفون، ویندوز فون، مک و لینوکس محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید