واتساپ و ارائه قابلیت جدید به کاربران اندرویدی

    کد خبر :975445
واتساپ

واتساپ به تازگی آپدیت جدیدی ارائه داد که برای کاربران اندرویدی قابلیت‌هایی را در زمینه اشتراک گذاری محتوا ارائه می‌دهد. این امر کمک خواهد کرد تا افراد در اشتراک‌گذاری اسناد محدودیت کمتری داشته باشند.

بازتاب-پیام‌رسان محبوب واتساپ توانسته میلیاردها مخاطب کسب کند. آپدیت جدید به تازگی در گوگل پلی موجود بوده و کاربران اندرویدی می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه آن را دریافت کنند. البته این ویژگی در حال حاضر تنها شامل کاربران اندرویدی شده و کاربران آیفون باید کمی منتظر باشند.

درباره تغییرات اشتراک‌گذاری با موارد مختلفی پرداخت. اولین تغییر یادداشت، تغییری است که به افراد امکان می‌دهد هنگام اشتراک‌گذاری یک سند، عنوانی را ضمیمه کرده و به آنها این امکان را می‌دهد توضیحی درباره آن فایل اضافه کنند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، امکان ایجاد آواتارهای شخصی سازی شده بوده، هرچند که قبلاً برای کاربران آیفون در دسترس بود.

واتساپ

نکته قابل توجه دیگر، امکان اشتراک گذاری حداکثر 100 تصویر و ویدیو طی یک چت در هر زمان است، چیزی که قبلاً تنها به 30 مورد محدود می‌شد. در نهایت، موضوعات و توضیحات گروه طولانی‌تر اکنون برای کمک به افراد جهت توصیف بهتر هدف گروه در دسترس است.

همه این موارد برای کاربران اندرویدی دردسترس است. بنابراین نیازی به نصب نسخه بتا نیست تا بتوانید از این ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی شده استفاده کنید. واتساپ به‌روزرسانی‌شده اکنون در دسترس است و اگر برنامه‌هایتان را به‌طور خودکار به‌روزرسانی کنید، ممکن است آن را از قبل نصب کرده باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید