هیچ وقت علیه تیم ملی حرف نزده‌ام/ جذب سه بازیکن کار آسانی نیست

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴
    کد خبر :445205

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه کلیه عوامل این باشگاه حامی تیم ملی هستند، موضع گیری علیه این تیم را رد کرد و گفت: چه زمانی را سراغ دارید که من علیه تیم ملی حرف زده باشم؟

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص اعتصاب روزگذشته بازیکنان و حواشی به وجود آمده گفت: سرپرست باشگاه چند روز است آمده و عملاً فرصتی نبود تا کنار هم بنشینیم. همان موقع بلافاصله یک بازی داشتیم و ایشان یک روز قبلش آمده بود. روز گذشته هم یک جلسه مثل همیشه داشتیم که درباره مشکلات مالی و سایر مسائل صحبت کردیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: آقای عرب یک شبه نمی‌تواند تغییر ایجاد کند و مشکلات را حل کند. البته بچه ها هم انتظار دارند مشکلاتشان در کوچکترین زمان ممکن حل شود.

ایوانکوویچ درخصوص نشست روز گذشته تنی چند از بازیکنان با ایرج عرب تصریح کرد: روز گذشته هم با گروهی از بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم به چه نحوی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. ناهار دورهمی هم خوردیم و پس از آن هم جلسه ای را با مدیریت برگزار کردیم تا مسائل حل شود. اگر هم امروز کمتر تمرین کردیم چون نیازی نبود بیشتر از نیم ساعت در چمن تمرین کنیم و همین قدر کافی بود.

برانکو در باره شایعه جذب مهدی طارمی و صحبت های وی که عنوان شده به سرمربی پرسپولیس کنایه زده است، افزود: اصلاً نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به آن نمی‌کنم. بازیکنانی که تاکنون گرفته ایم – مهدی ترابی،‌ مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی شریفی و سعید کریمی – هستند. سایر بازیکنان را هم هر زمانی که جذب کردیم اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: می خواهیم سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم اما به این راحتی نیست. چون به باشگاه و وضعیت مالی خودمان و شرایط بازیکنان هم بستگی دارد. مهم ترین موضوع بازیکنانی هستند که اسم بردم و آنها را گرفتیم که کار خیلی مهمی بود.

برانکو ایوانکوویچ درباره صحبت های روز گذشته سروش رفیعی علیه تیم ملی که برخی افراد منتسب به برانکو دانسته اند اذعان داشت: چرا از من می‌پرسید؟ از سروش سوال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم که چرا چنین حرفی را زدید. من صدبار گفته ام. هم دیروز و هم امروز گفتم درباره تیم ملی از من سوال نکنید. من و تمام ارکان باشگاه و هواداران پرسپولیس از تیم ملی حمایت می کنیم.تیم ملی شخصی نیست و مربوط به تمام مردم ایران است. اگر تیم ملی موفق شود شامل حال من و تمام مردم ایران و کسانی که در فوتبال هستند می شود.

برانکو دردرباره اینکه از شما به عنوان مربی حرفه ای انتظار دارند از تیم ملی حمایت کنید افزود: من چه زمانی درباره این موضوع صحبت کرده ام. چه لحظه ای شده است که علیه تیم ملی صحبت کنم.

به گزارش مهر ،سرمربی پرسپولیس درباره اظهارنظرش درباره اینکه وقتی بازیکنان از تیم ملی باز می گردند اضافه وزن دارند تصریح کرد: طرفدار کی‌روش، طرفداران تیم ملی هستند یا کی‌روش؟ من نمی دانم مشکل کجاست. من باید با تمام مربیان همصدا باشم؟ من باز هم می گویم تمام اعضای پرسپولیس حامی تیم ملی هستند

برانکو افزود: چه زمانی من بد صحبت کردم چه کسی ایده داده است من علیه تیم ملی هستم. افرادی که اطراف تیم ملی هستند طرفدار پرسپولیس بوده اند؟ من چرا باید پاسخ شما را بدهم. من از شما سوال می پرسم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید