هیوندای سانتافه 2024 با چهره‌ای کاملا متفاوت معرفی شد

تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی از سانتافه 2024 هیوندای منتشر شد و تایید می‌کرد کره‌ای‌ها به دنبال تحول در نسل جدید هستند.

بازتاب-هیوندای نسل پنجم شاسی بلند سایز متوسط خود را با چهره‌ای دگرگون شده رونمایی کرد که هیچ شباهتی به نسل قبل نداشته و از طراحی جعبه‌ای برخوردار است. مدل جدید کاملا بازطراحی شده بوده و به رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی با لاستیک 245/45 R21 مجهز است.

قوس چرخ‌ها دارای طراحی شش ضلعی بوده و بیشتر شبیه به خودرویی لگویی است. چراغ جلو مستطیل شکل بوده و یک نوار دو چراغ جلو را به هم متصل می‌کند. چراغ عقب بسیار پایین قرار گرفته و طراحی H شکل دارد.

 

سانتافه 2024

 

در عقب سانتافه جدید بیشتر به یک ون شباهت دارد تا شاسی بلند سایز متوسط. لوگو هیوندای و نام سانتافه در قسمت فوقانی چراغ‌ها قرار گرفت. این خودرو مشخصات فنی مشخصی ندارد و فاصله بین دو محور کشیده است. این خودروساز کره جنوبی اعتراف می کند که با این طراحی مجدد خیره کننده یک “رویکرد غیر متعارف” در پیش گرفته تا ظاهری تازه به SUV بدهد و فضای داخلی بزرگ کند.

 

سانتافه 2024

 

سانتافه 2024 در بخش جانبی شباهت فاحشی به لندروور دیفندر 130 دارد و در بخش داخلی نیز تغییرات بزرگی پیدا کرد. این جدیدترین مدلی است که از صفحه نمایش دوگانه خمیده استفاده می‌کند، و به روش معمولی هیوندای، شما همچنان کنترل‌های جداگانه‌ای برای تنظیمات آب و هوا دارید. دکمه‌ها و دستگیره‌های قدیمی با کلیدهای لمسی خازنی در ترکیبی از قدیمی و جدید ترکیب شده‌اند تا هر دو طرفداران را خوشحال کنند.

 

سانتافه 2024

 

با فضای بزرگ بین صندلی‌های جلو، با فضای کافی برای دو پد شارژ بی سیم کنار هم، به راحتی می‌توانید متوجه شوید که این وسیله نقلیه کابین بزرگی دارد. یکی دیگر از روند طراحی که در اینجا مشاهده می‌کنیم، دریچه هوای بلند است که از قسمت راست به سمت چپ کابین جلو کشیده شد. پلاستیک بازیافتی برای ساخت کف‌پوش، سرپوش و حتی پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملاً تاشو استفاده شد. یکی دیگر از متریال موجود در داخل چرم است که پوشش درب را می‌پوشاند.

هیوندای اعلام کرده ماه آینده در یوتیوب خود معرفی کاملی ارائه می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید