هیجان برای ون برقی فولکس واگن/عکس

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱
    کد خبر :869577
هیجان برای ون برقی فولکس واگن

فولکس‌واگن سرانجام مصمم شده تا یک ون‌ مفهومی را روی خط تولید بیاورد.

با ون‌های فولکس‌واگن خیلی‌ها خاطره دارند و حتی مدل‌های قدیمی آن هنوز در کشورهای مختلف بازسازی و استفاده می‌شود.

به گزارش روزنامه همشهری، تولید ون تمام برقی Buzz ID که به‌عنوان یک طرح مفهومی در سال ۲۰۱۷ مطرح شده بود، هفته گذشته به‌صورت رسمی اعلام شد.

این ون که یکی از اعضای خانواده ون‌های فولکس‌واگن کالیفرنیا خواهد بود، این سری خودروی محبوب را اقتصادی‌تر و صد البته محبوب‌تر نیز خواهد کرد. فولکس‌واگن در چند سال گذشته سخت در حال توسعه و بهبود خط تولید کالیفرنیای خود بوده است. حالا، این شرکت تأیید می‌کند که یک کالیفرنیای برقی در نیمه دوم دهه، به جمعیت خانواده اضافه خواهد کرد.

 

دکتر کارستن اینترا، رئیس هیأت مدیره وسایل نقلیه تجاری فولکس‌واگن‌ می‌گوید: «این یک حرکت به سمت گذراندن اوقات فراغت بدون تولید دی‌اکسید کربن خواهد بود.» درماه آگوست، انجمن صنعت کاروان‌داران آلمان (CIVD) اعلام کرد که ۶ماه اول سال ۲۰۲۱ بهترین فروش در نیمه سال گذشته این کشور را داشته است و پیش‌بینی کرد که قدرت فروش می‌تواند به سال رکورد منتهی شود.

 

در ایالات متحده، جایی که ون‌های کمپر فولکس‌واگن طی دهه‌ها در دسترس نبوده‌اند، اما با کالیفرنیا، صنعت کاروان‌ها هم‌اکنون به یک رکورد رسیده است. انجمن این صنعت گزارش داد که تا اکتبر تولیدکنندگان این وسایل‌نقلیه در مجموع ۵۱۰هزارو۶۰۸ دستگاه تولید کرده‌اند که رکورد ۵۰۴هزارو۵۹۹ دستگاه تولید شده در سال ۲۰۱۷ را شکسته‌ است. فولکس‌واگن در اعلام برنامه‌های خود برای سری ID به قدرت فروش مدل کالیفرنیا اشاره می‌کند.

کالیفرنیا می‌تواند با یک خودروی تمام‌برقی نامی جاودانه در تاریخ داشته باشد. «آی‌دی کالیفرنیا» همچنان در حال توسعه است؛ بنابراین فولکس‌واگن جزئیاتی در مورد ظاهر ون کمپر جدید خود ارائه نمی‌کند. با این حال باید گفت که فناوری پیشرانه الکتریکی به ماجراجویان دوستدار فضای باز اجازه می‌دهد تا آرام‌تر و تمیزتر در طبیعت سفر کنند. با اضافه شدن احتمالی پریزهای برق داخل خودرو، بسته‌های باتری لیتیومی بزرگ را می‌توان برای تامین انرژی تجهیزات کمپینگ، علاوه بر سیستم‌های محرکه مورد استفاده قرار داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید