هوش مصنوعی سامسونگ در راه گوشی های قدیمی تر

    کد خبر :1049522
هوش مصنوعی

سری گلکسی اس 24 سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی را معرفی کرد که نویدبخش تجربه کاربری بهتری است.

بازتاب-در حالی که این ویژگی‌ها منحصر به گوشی‌های جدید هستند، در حال حاضر، خبرهای خوبی برای دارندگان پرچمداران قدیمی‌تر وجود دارد. در مصاحبه‌ای با TechRadar، پاتریک چومت، رئیس بخش تجربه مشتری سامسونگ، تایید کرد که دستگاه منتخب پرچمدار 2023 ویژگی‌های جدید Galaxy AI را دریافت خواهد کرد.

لیست دستگاه‌ها شامل Galaxy S23، S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 می‌شود. آنها ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را از طریق به‌روز‌رسانی One UI 6.1 در نیمه اول سال 2024 دریافت خواهند کرد. یک مورد شگفت انگیز این بوده که سری گلکسی اس 22 این آپدیت را دریافت نخواهند کرد و باید منتظر باشند. سامسونگ مشخص نکرده چرا نباید ویژگی گلکسی AI به مدل‌های سری اس 22 برسد.

هوش مصنوعی

با این حال، زمانی که Chomet مورد سوال قرار گرفت، به سادگی بیان کرد که آنها در حال “محدود کردن” عرضه اولیه به دستگاه‌های نسل جدید هستند. این موضوع مالکان S22 را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و مطمئن نیستند که آیا در نهایت پتانسیل کامل دستگاه‌های خود را تجربه خواهند کرد یا خیر.

نکته دیگری که به سردرگمی اضافه می‌کند این است که Galaxy S23 FE، مجهز به چیپست مشابه با S22 در برخی مناطق، در عرضه گنجانده شده است. در حالی که ممکن است صاحبان S22 در نهایت به Galaxy AI دست پیدا کنند، سامسونگ هیچ جدول زمانی مشخص یا تضمینی ارائه نکرده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید