اولین تصویر گلکسی A35 محبوب سامسونگ

    کد خبر :1035002
گلکسی A35

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده سری گلکسی A خود را معرفی می‌کند و انتظار داریم بزودی گلکسی A35 از راه برسد.

بازتاب- Samsung Electronics در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدید گوشی‌های خوش قیمت سری گلکسی A است. این محصول باید شامل مدل گلکسی A35 5G شود که جایگزین گلکسی A34 5G خواهد شد و پیش از این در مارس 2023 معرفی شد.

اولین جزئیات و همچنین تصاویر با کیفیت و یک ویدیو با مدل سه بعدی توسط افشاگر آنلاین معروف استیو همرستوفر با نام مستعار Onleaks منتشر شد. این دستگاه به طراحی آشنای پنل پشتی که تقریباً در همه گوشی‌های هوشمند 2023 سامسونگ دیده می‌شود، با سه ماژول دوربین که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارند، می‌ماند.

 

 گلکسی A35

 

در پنل جلو یک صفحه نمایش تخت 6.6 اینچی و یک حفره دوربین وسط نمایشگر تعبیه شد.  علاوه بر این، در سمت راست دستگاه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا با یک برآمدگی کوچک وجود دارد. ابعاد این مدل 161.6 در 77.9  در 8.2 میلیمتر خواهد بود. Steve Hemmerstoffer سابقه طولانی در ایجاد رندرهای معتبر از تلفن‌های هوشمند مختلف قبل از معرفی آنها دارد.

 

 گلکسی A35

 

تقریباً همه چنین کارهایی توسط OnLeaks تأیید می‌شوند، بنابراین شک خاصی در مورد طراحی سونی Xperia 10 III وجود ندارد. برخی از اطلاعات فاش شده او شامل شیائومی 14 پرو، پیکسل 8، سامسونگ گلکسی اس 21، سونی اکسپریا XZ4، گوگل پیکسل 4 ایکس ال و بسیاری دیگر می‌شود. باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی نسل جدید گوشی گلکسی A34 را با طراحی و سخت افزاری بهتر معرفی کند. انتظار داریم این مدل ویژگی‌های قابل توجه داشته و با قیمتی مناسب قابل تهیه خواهد بود. برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته تایید شوند و گوشی اواخر امسال یا اوایل 2024 معرفی می‌شوند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید