گلکسی A35 سامسونگ یک گوشی جذاب است

    کد خبر :1046225
گلکسی A35

شرکت سامسونگ بزودی گوشی گلکسی A35 را معرفی خواهد کرد و اکنون اولین تصویر این تلفن هوشمند اقتصادی فاش شد.

بازتاب-منبع Android Headlines رندرهایی از گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A35 منتشر کرده است. در تصاویر دستگاه در سه رنگ رویت شد. ویژگی خاص ظاهر آن دوربین جلو تعبیه شده و این شرکت در نهایت بریدگی اشکی شکل را کنار گذاشته است.

به گفته اندروید Headlines، گلکسی A35 مانند گلکسی A55 فریم جانبی فلزی نخواهد داشت، اگرچه پیشتر شایعاتی از این دست شنیده می‌شد. اما یک ویژگی طراحی اختصاصی جدید به نام “button island” وجود خواهد داشت و یک قاب ضخیم‌تر در ناحیه کلید.

گلکسی A35

اگر گلکسی A34 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشد، گلکسی A35 دارای دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. رزولوشن دوربین جلو 13 مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین دارای چیپ Exynos 1480، استاندارد ضدآب IP68 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است.

سامسونگ در تلاش بوده بزودی گلکسی A35 را به عنوان محصولی اقتصادی با طراحی شیک و بهتر از نسل پیشین معرفی کند. برند کره‌ای طراحی بهبودیافته را با سخت افزاری بهتر تدارک دیده که در نوع خود قابل توجه است. این گوشی عضو گلکسی A دارای ویژگی‌های ظاهری پریمیومی‌تر از نسل پیشین بوده و قطعا می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

سامسونگ احتمالا در نیمه نخست سال 2024 محصول جدید را معرفی و عرضه کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. احتمال دارد با قیمتی نسبتا بیشتر از نسل قبل عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید