هوآوی برنامه‌ای برای تولید اتومبیل ندارد

    کد خبر :977345

در حالی که برخی شرکت‌های فناوری تصمیم گرفتند به صنعت خودروسازی ورود کنند و از جمله باید به شیائومی یا اپل اشاره کرد، اما هوآوی قصد نداشته در این صنعت حضور یابد و بیشتر به عنوان شریک تجاری سایر کمپانی‌های تولیدکننده حضور خواهد داشت.

بازتاب-پس از اینکه هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده بخش تلفن‌های هوشمند آن فلج شد، این شرکت تلاش‌های خود را در زمینه‌های مختلف دیگر، که شامل صنعت خودرو بود، متمرکز کرد. با این حال، به نظر رسیده که خود این برند به دنبال ساخت اتومبیل نیست.

در سال 2020 ، رن ژنگفی، مدیرعامل غول فناوری چینی ، اظهار داشت که این شرکت قصد ندارد ماشین‌های خود را بسازد. با این حال، شایعات مختلفی در مورد هوآوی وجود دارد که احتمالاً روی یک اتومبیل برقی/هوشمند کار می‌کند. از آن زمان، این برند حتی سیستم‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده است که از طرف شرکت‌های دیگر در اتومبیل هوشمند نمایش داده شد. اکنون، یو چنگدونگ ، مدیرعامل بخش مصرفی Huawei BG نیز همان اطلاعات مربوط به برنامه‌های این شرکت را برای بازار خودرو تکرار کرده است.

هوآوی

طبق گفته مقام ارشد، این برند اتومبیل‌های خود را تولید نمی‌کند. با این حال، آنها به گسترش اکوسیستم اتومبیل هوشمند خود و سایر راه حل‌های فناوری برای سایر برندها ادامه خواهند داد. در واقع، می‌توان انتظار داشت که محصولات بیشتری مانند Huawei Smart LNDU 4K Dashcam را که از Harmonyos پشتیبانی می‌کند ، مشاهده کنیم. همچنین نمایشگرهای هوشمند برای وسایل نقلیه برقی ساخته و مدل‌هایی چون AITO دارد که با همکاری دیگر کمپانی ساخته شد.

حال باید دید آیا تصمیم هوآوی در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید