همکاری در فروش لباس زنانه سودآور تر است یا مردانه؟

    کد خبر :910503

کسب درآمد میلیونی از طریق فروشندگی آن هم بدون سرمای مگر می شود؟! همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه چقدر سود دارد؟ اولین قدم برای همکاری در فروش لباس مردانه چیست؟آیا همکاری با بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک است؟ آیا تفاوتی بین همکاری در فروش لباس مردانه و همکاری در فروش پوشاک زنانه وجود دارد؟ همکاری در فروش سودی دوطرفه برای بازاریاب و سایت همکاری در فروش دارد و از این جهت بسیار سودبخش است. همانطور که می ‌دانید صنعت مد و فشن به سرعت در حال پیشرفت است؛ بنابراین سرمایه گذاری در کسب و کار هایی که در ارتباط با این صنعت اند منطقی به نطر می رسد.

سؤالات زیادی پیرامون مبحث افیلیت مارکتینگ وجود دارد که می خواهیم پاسخ تمامی آن ها را در این مطلب بدهیم تا با این نوع از بازاریابی بیشتر آشنا شوید. در ابتدا با مفهوم افیلیت مارکتینگ آشنا خواهیم شد و بعد از آن که با مزایا آن آشنا شدیم می رویم سراغ همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه. در این آموزش همکاری در فروش، اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم تا با چشم باز وارد این نوع از کسب و کار شوید و به بازاریابی محصولات بپردازید.

آشنایی با همکاری در فروش لباس مردانه و زنانه

قبل از آنکه در مورد مزایا و روش کار در این نوع از بازاریابی صحبت کنیم، بهتر است شما را با آن آشنا کنیم و ببینیم افیلیت مارکتینگ به چه معناست. افیلیت مارکتینگ همان همکاری در فروش است و همانطور که از نامش پیداست، به معنای همکاری جهت فروش یک محصول است. اما نه محصولی که به شما تعلق دارد، بلکه شامل همکاری در فروش محصول شرکت یا فروشگاهی دیگر می شود؛ بنابراین نیازی نیست شما دارنده کالایی باشید و نگران خرید و انبار کردن محصولات باشید. همانطور که در قسمت قبل گفتیم، بازاریابی وابسته یک بازی برد – برد است.

روش کار در همکاری در فروش پوشاک زنانه، مردانه

بطور کلی روش کار در همکاری در فروش پوشاک زنانه و مردانه به این صورت است که نوع محصول، اطلاعات کامل و قیمتش را به شما بعنوان افیلیتور این سیستم می دهند و شما باید این اطلاعات را در وبسایت یا شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید قرار دهید. هر چه تعداد محصولاتی که از طریق لینک شما به فروش می رسد بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود. زیرا حقوق شما به این صورت است که درصدی از فروش محصول به شما تعلق می گیرد. مراحل کار به شرح زیر اند:

♦ برای شروع همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه در ابتدا سایت موردنظر خود را باز کنید.

♦ پنل کاربری را باز کنید و اطلاعات و مشخصات لازم را درج کنید.

♦ حال شما عضو رسمی سایت همکاری در فروش هستید.

♦ اکنون می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با قسمت های مختلف آن آشنا شوید.

♦ می توانید در پنل، قالب موردنظر خود را انتخاب کنید و فروشگاه اختصاصی خود را ایجاد کنید.

♦ سپس کد همکاری به شما داده می شود.

♦ کد را در شبکه هایی که عضو هستید به اشتراک بگذارید.

♦ پس از آن منتظر کلیک مخاطبانتان بر روی لینک خرید باشید.

♦ در کمتر از 24 ساعت پورسانت محصول فروش رفته را دریافت خواهید کرد.

روش تبلیغات محصولات در همکاری در فروش لباس

4 روش اصلی برای فروش محصولات وجود دارد که عبارت اند از:

فروش در سایت

درصورتیکه که از خودتان سایت دارید، می توانید بنرهای متناسب با موضوع سایتتان را دریافت کنید و در جایی مناسب در سایتتان قرار دهید. چنانچه کد مربوط به محصولات پرفروش تر را انتخاب کنید، طبیعتاً فروش شما بیشتر خواهد شد.

فروش در اینستاگرام

حداقل فالووری که برای همکاری در فروش اینستاگرام باید داشته باشید، 10 کا است. پس اگر چنین پیجی دارید، شانس زیادی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام دارید. از آنجایی که کار با اینستاگرام راحت تر از هر پلتفرم دیگری است، بسیاری از همکاران اینستاگرام را برای فروش انتخاب می کنند و به بازاریابی در آن می پردازند.

فروش در تلگرام

فروش از طریق تلگرام را به آن دسته از افراد پیشنهاد می دهیم که کانال تلگرام با ممبر های بالا دارند. یکی از مزایا استفاده از تلگرام جهت همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه این است که در آن لینک های ثبت سفارش سریع و همچنین لینک ثبت ربات وجود دارد.

برای همکاری در فروش در تلگرام می توانید بنر محصولات پرفروش را از ربات همکاران دریافت کنید و در کانال تلگرامی خود به اشتراک بگذارید. چنانچه کانال تلگرام شما ممبر زیادی ندارد، می توانید ابتدا محتوای جذاب جهت جذب ممبر تولید کنید و زمانی که تعداد ممبر شما به بالای 200 نفر رسید، بنر محصولات را در کانالتان قرار دهید.

مزایای همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه

محصولاتی که به شما جهت فروش بعنوان یک بازاریاب ارائه می شوند نیز یکسری ویژگی هایی دارند که به شما بعنوان افیلیتور این امکان را می دهند که دستتان باز باشد. بعنوان مثال، تنوع بالای محصولات همراه باکیفیت بالا و قیمت باورنکردنی از جمله مواردی است که برتری یک سایت افیلیت مارکتینگ را نشان می دهند. موارد زیر مزایا همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه هستند:

♦ افیلیت مارکتر دغدغه نارضایتی خریداران از محصول را ندارد. کار او صرفاً بازاریابی و تلاش برای فروش محصول است بنابراین تا اینجای کار در حوزه کاری او قرار دارد.

♦ بدون هیچ گونه سرمایه و پولی می توانید وارد این سیستم شوید. حتی بر خلاف سایت های فریلنسری، سایت های همکاری در فروش رایگان هستند.

♦ افیلیتور قوانینش را خودش تعیین می کند بنابراین محدودیتی در کار شما بعنوان بازاریاب آنلاین وجود دارد. از آنجایی که خودتان رئیس خودتان هستید، دیگر گرفتن مرخصی و جریمه و تعدیل نیرو … مفهومی برای شما ندارد.

♦ به دلیل شلوغی شهر و اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد به محل کار، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در خانه کسب درآمد کنند؛ بنابراین افیلیت مارکتینگ در این مواقع به کمک شما می آید تا بتوانید هر زمان و هر مکان مشغول به کار شوید.

♦ می توانید همزمان هم در سیستم افیلیت مارکتینگ مشغول به کار باشید و هم شغل دیگری برای خود دست و پا کنید.

♦ آنچه برای بازاریابی در این سیستم نیاز دارید موبایل یا لپ تاپ و اینترنت است؛ بنابراین هرجایی بروید شغل شما همراه شماست.

سخن نهایی

همکاری در فروش لباس زنانه، مردانه فرقی با هم ندارد و کلیت کار یکی است. برای اینکه به افیلیت مارکتر موفقی تبدیل شوید، باید به روز باشید و مخاطبان خود را خوب بشناسید تا بتوانید متناسب با سلیقه آنها محتوا تولید کنید. همچنین در انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات خود دقت کنید. پس بدانید که محصولی که می خواهید برایش بازاریابی کنید چیست و مخاطبان هدف آن چه افرادی هستند و بعد از آن تصمیم بگیرید که کدام بستر برای شما مناسب تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید