دیده شدن در دنیای پرهیاهوی امروز

    کد خبر :910771

در سالهای اخیر و با گسترش اینترنت عادت های مردم  در زمینه کسب  اطلاعات و اخبار کاملا تغییر کرده و این موضوع شرکتها و کسب و کارها را هم مشمول تغییر و تحولات زیادی کرده است. در این میان شرکت هایی برنده اند که  که از تغییرات و امکانات جدید برای رونق کسب و کار خود نهایت استفاده را می کنند.این روزها برای یک شرکت داشتن یک وبسایت از داشتن دفتر کار هم  واجبتر است چرا که تعداد مشتریانی که ترجیح میدهند با گوشی یا کامپیوتر خود و از خانه یا محل کار دنبال  خدمات و محصولات مورد نظر خود بگردند بسیار بیشتر از کسانی است که  با صرف ساعتها زمان و انرژی در ترافیک برای خرید حضوری اقدام می کنند.

سایت چگونه میتواند به کمک شرکت و کسب و کار ما بیاید؟

سایت شما میتواند مرکز تمام فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی شما باشد. شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی، تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری در سایتهای پربازدید،‌ سئو و ظاهر شدن در صدر نتایج گوگل و حتی روشهای غیرآنلاین مثل بروشور، کاتالوگ و بیلبرد مشتریهای زیادی را به سایتتان هدایت کنید.

با داشتن یک سایت مشتریهای شما محدود به یک محله یا شهر خاصی نمیشود و شما میتوانید کسب و کارتان را به سراسر کشور یا حتی دنیا معرفی کنید.

اینستاگرام  یا سایت؟

با وجود اینستاگرام و تلگرام که هم رایگان هستند و هم راه اندازی اولیه شان آسانتر است  واقعا نیاز به سایت هم وجود دارد؟

بله! همچنان می گویم طراحی وبسایت شرکتی برای کسب و کارتان از نان شب هم واجبتر است چون:

وبسایت کاملترین مدل درآمدی را در فضای دیجیتال در اختیار کسب  و کارها قرار میدهد.

برای فروش کالا یا خدمات در اینستاگرام  باید یک نفر پاسخگوی مشتری باشد در حالی که تمامی کارها از اعلام موجودی انبار تا دریافت هزینه، ثبت سفارش و کسر از موجودی انبار در وبسایت به صورت اتوماتیک انجام میشود.

یک شبه نابود شدن کسب و کارهای اینستاگرامی

شما هم اکانت اینستاگرامی دیده اید که یک شبه از دسترس خارج شود؟ برخلاف وبسایت، شما مالک واقعی صفحه اینستاگرام خودتان نیستید. بنابراین اگر صفحه اینستاگرام کسب و کار شما به هر دلیلی توسط اینستاگرام یا رقبا حذف یا هک شود  زحمات چند ساله تان د رجذب مخاطب و برندینگ از بین می رود.

همین چند وقت پیش بود که فروشگاه لباسی با هشت شعبه در خیابان تربیت تبریز، صفحه ای که ده ها هزار فالور داشت را از دست داد. جالب اینکه برای جمع کردن این تعداد فالور  در سه سال بیش از دویست ملیون  هزینه شده بود در  حالی که هزینه طراحی سایت در تبریز به مراتب پایین تر از این مبالغ است.

 الگوریتمهای نه چندان منطقی اینستاگرام

الگوریتمهای اینستاگرام نسبت به الگوریتمهای گوگل بسیار جوانتر و ساده تر هستند. میل و رغبت الگوریتم های اینستاگرام به صفحه شما ممکن است در بازه ای  به صورت کاملا غیرمنطقی و بدون اینکه شما کار خاصی کرده باشید کاهش پیدا کند. در اینصورت  پستهایتان حتی به مخاطبان صفحه تان هم نمایش داده نمی شود و بازدید و فروشتان به شدت کاهش پیدا کند.

مزایای راه اندازی سایت برای کسب و کار چیست؟

هزینه پایین: طراحی وبسایت شرکتی و راه اندازی کسب و کار در اینترنت به مراتب هزینه پایینتری از راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی دارد چرا که اینجا بسیاری از هزینه ها مانند اجاره و تجهیز دفتر کار و هزینه های جانبی آن را نخواهید داشت. جالب است بدانید به همین دلیل اقبال مردم به اجاره مغازه در تبریز کمتر شده و کارشناسان یکی از دلایل اصلی افت قیمت و فروش نرفتن خیل زیاد واحدهای تجاری چهارراه منصور تبریز را فروشگاه های اینترنتی می دانند.

راه اندازی سریعتر: فضای دیجیتال برخلاف فضای فیزیکی به جای خشت و آجر از کدهای برنامه نویسی و تعدادی صفر و یک تشکیل شده. بنابراین هم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی میتواند سریعتر باشد و هم  …

اعمال سریعتر تغییرات: و هم اعمال تغییرات در این فضا بسیار آسانتر است. کسب و کارهای اینترنتی همواره در حال بهبود و اصلاح هستند در حالی که فرایند تغییرات در کسب و کارهایی که صرفا به صورت فیزیکی فعالند مستلزم زمان و هزینه بیشتری است.

فروش 24 ساعته هفت روز هفته:وبسایت شما تعطیلی ندارد چون دیگر برای فروش و معرفی خود نیاز به حضور همیشگی نیروی انسانی ندارید. علاوه بر این قسمت زیادی از فرایند خرید احساسی است. شخصی که در این لحظه احساس میکند این محصول یا خدمات را میخواهد بخرد ممکن است یک ساعت دیگر پشیمان شود. بنابراین بهتر است شرکت شما هر لحظه و بدون تعطیلی آماده شکار فرصتها  باشد. این موضوع در شهرهایی مثل ارومیه که ساعت کاری اکثر فروشگاه ها و شرکتها کم و تعطیلی ها زیاد است میتواند به مزیت رقابتی بسیار مهمی برای کسب و کار شما تبدیل شود. با طراحی سایت در ارومیه میتوانید  زمانی که مغازه یا شرکت رقبایتان تعطیل است هم بفروشید.

گوگل برایتان مشتری می فرستد: اگر وبسایت شما حرفه ای طراحی شده باشد و اصول طراحی استاندارد که توسط گوگل هم هر سال ارائه میشود در آن رعایت شده باشد کسب و کارتان بصورت رایگان در گوگل و موتورهای جستجو در حال تبلیغ است و از این طریق مشتری خواهید داشت.

در انتخاب شرکت طراح سایت به چه مواردی باید توجه کرد؟

♦ قیمت مناسب و رقابتی

♦ پشتیبانی حرفه ای

♦ رزومه قوی

♦ رعایت تمامی اصول فنی

یک سایت شرکتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

۱- سرعت بالای وبسایت

۲-ریسپانسیو بودن یا واکنشگرا بودن

۳-طراحی ظاهری سایت

4-کدنویسی استاندارد قالب سایت

سخن اخر:

امروزه شرکتهای فراوانی در دنیا و ایران وجود دارند که از طریق وبسایت به معرفی خود و جذب مشتری می پردازند. بزرگترین فروشگاه ایران فاقد فروشگاه فیزیکی است و این خود بزرگترین نشانه است که داشتن یک وبسایت شرکتی از نان شب هم برای کسب و کارها هم واجبتر است. بهترین کار برای طراحی وبسایت شرکتی همکاری بلند مدت با یک تیم باتجربه است که با رعایت اصول فنی وبسایت به دیده شدن کسب و کارتان در گوگل کمک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید