همه چیز درباره طرح اوج بانک رفاه کارگران

    کد خبر :860865

یکی از دغدغه‌های همیشگی بهره‌برداران پایانه های فروشگاهی و نیز مالکان درگاه‌های پرداخت الکترونیک، همکاری و تعامل با بانک‌های عامل با شرایط ویژه به منظور بهبود و توسعه کسب و کارشان است؛ دغدغه برحقی که حالا بانک رفاه کارگران برای بهبود آن طرح جدیدی را به مرحله اجرا درآورده است.

در شرایطی قرار داریم که به واسطه تشدید مشکلات اقتصادی و نرخ فزاینده تورم، بسیاری از کسب و کارها با مشکلات شدیدی در حوزه تأمین منابع و نیز جذب مشتری رو به رو هستند و به واسطه همین مسائل در معرض خطر قرار دارند.

در چنین شرایطی لازم است تا بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه بانک‌ها و موسسات اعتباری به یاری این کسب و کارها بشتابند و در حل مشکلات آن ها به هر میزان که برایشان مقدور است، مشارکت داشته باشند.

بر همین اساس و به منظور بهبود شرایط برای کسب و کارهای فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت الکترونیک، بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور اقدام به اجرایی کردن طرحی به نام “اوج” کرده است.

در طرح اوج که ویژه پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی اجرایی شده است، بانک رفاه خود را ملزم به اعطای تسهیلات و جایزه به این بهره‌برداران کرده است.

تسهیلات و جوایزی ویژه که هدف از اعطای آن رونق کسب و کارها و تأمین مالی بهره‌برداران پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی و نیز تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری عنوان شده است.

جالب است بدانید، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی و نیز دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران مشمول طرح اوج می‌شوند.

به این ترتیب و بر اساس طرح اوج، علاوه بر اینکه تسهیلات تجاری و خرد به بهره برداران پایانه فروشگاهی و درگاه های پرداخت اینترنتی تعلق می‌گیرد، همچنین به برندگان قرعه کشی، جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

علاقه مندان و فعالان کسب و کارهای مجازی و حقیقی برای بهره‌مندی از تسهیلات اوج می‌توانند به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با شماره 8525-021 تماس بگیرند.

گفتنی است، نرخ تسهیلات اعطایی در این طرح ۱۲ تا ۱۶ درصد تعیین شده است و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی نیز حداکثر ۲۴ ماه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید