هلال احمر: ۱۱۲ میلیون دز واکسن کرونا وارد ایران شد

    کد خبر :873816
۱۱۲ میلیون دز واکسن کرونا وارد ایران شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به مشارکت فعال این نهاد در مقابله با انتشار ویروس کرونا گفت: تاکنون بیش از ۱۱۲ میلیون دز واکسن کرونا توسط هلال احمر وارد ایران شده است.

محمدحسن قوسیان مقدم در نشست هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان در بم افزود: این میزان واکسن از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی علیه کرونا تاکنون وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر کرمان یکی از جمعیت های قوی کشور است تصریح کرد: دلیل توانمندی‌های این جمعیت وجود مدیریت توانمند، هیات مدیره و مجمع همراه در این استان است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در موقوفات جمعیت هلال احمر رفسنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت موقوفات این شهرستان به صورت تیمی انجام می شود و با توجه به مسائل شرعی و قانونی در تفویض اختیار این موقوفات به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان محدودیت داریم.

وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر با نظم و قوانین خاصی مدیریت می شود خاطرنشان کرد: کرمان جزو معدود استان هایی محسوب می شود که دارای سه داروخانه است.

وی اظهار کرد: هلال احمر در کرمان جزو جمعیت های قوی است و این مهم به علت تعامل و همکاری خیلی خوب بین مدیران اجرایی استان کرمان شکل گرفته است.

قوسیان مقدم با اشاره به فرارسیدن سالگرد زلزله بم گفت: هلال احمر استان کرمان در عملیات امدادونجات آسیب دیدگان خیلی خوب درخشیده است.

وی اظهار داشت: ساختمان و بناهای بسیار مهمی توسط صلیب سرخ و هلال احمر در بم ساخته شد که جا دارد از متولیان احداث این ساختمان ها تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به فعالیت خانه های هلال تصریح کرد: کرمان بیش از پنج هزار منطقه روستایی دارد که انتظار می رود نزدیک به ۲ تا سه هزار خانه هلال در روستاهای این استان راه اندازی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید