هر سه سهمیه المپیک را کسب می کنیم

    کد خبر :454823

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: حضور در رویدادهای سال ۲۰۱۹ برای کسب سهمیه المپیک اهمیت بالایی دارد و تلاش ما رسیدن به هر سه سهمیه ممکن در بخش مردان است.

سید شهرام هروی در حاشیه هفته سوم رقابتهای سوپر لیگ کاراته ضمن بیان مطلب فوق به مهر گفت: برگزاری لیگ برای ما اهمیت بالایی دارد. از همین رو تعامل بسیار خوبی با سازمان لیگ داریم، چرا که معتقدیم حضور ملی پوشان روی تاتامی لیگ فواید بسیاری برای کاراته ایران دارد.

وی ادامه داد: مبارزه ملی پوشان در لیگ برابر چهره های جوان می تواند هم تجربه و انگیزه بسیار خوبی برای آینده سازان این رشته است و هم برای کادر فنی ارزیابی خوبی باشد از آنچه هستند و باید باشند. بازخوردی که شرایط کاراته کاها می گیریم برای ادامه راه ما خیلی مفید است.

هروی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون اعضای تیم ملی دائم در حال تمرین و مسابقه هستند و سال سختی را پشت سر گذاشته اند، سالی که هنوز رقابتهای سوپر لیگ آن باقی مانده و سه مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان را نیز پیش رو داریم که باید برای حضوری موفق در این تورنمنت ها تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه در سه وزن شرایط کسب سهمیه را داریم اظهار داشت: کاراته کاهای ما در هر سه وزن شرایط خوبی دارند، ولی برای قطعی کردن سهمیه ها باید رقابتهای پیش رو را با جدیت دنبال کنیم. هم ما و هم ملی پوشان با آگاهی از اهمیت مسابقات سال ۲۰۱۹ در اردوها سخت تمرین می کنیم تا با آمادگی خوبی در این رقابتها شرکت کرده و به امتیازات مهم آن برسیم.

وی افزود: اولین برنامه ما رقابتهای لیگ جهانی در پاریس است و پس از آن مسابقات امارات و در ادامه اتریش است که در هر سه تورنمنت حاضر خواهیم بود و به امید خدا اعضای تیم با انگیزه بالا تمرین کنند تا در این رقابتها به مدال رسیده و شرایط خود را جدول کسب امتیازات بهبود ببخشند.

هروی در خصوص شرایط امیرمهدیزاده گفت: امیر در رقابتهای فرانسه و امارات در همان وزن ۶۰- کیلوگرم شرکت می کند. حضور او در وزن ۶۷- کیلوگرم مسابقات چین برای کسب امتیازات این رویداد مهم و از این پس در همان وزن قبلی خود به روی تاتامی می رود.

سرمربی تیم ملی کاراته در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چرا که از این پس کار بسیار دشواری در مسابقات مختلف داریم. همه مدعیان جهانی با بالاترین آمادگی به مسابقات می آیند و بدون شک رقابتها در سطح فنی بالا برگزار می شود که رسیدن به مدال هر چه پیش برویم و در هر میدانی سخت و سخت تر می شود.

وی در پایان گفت: مرحله دوم از دور جدید تمرینات تیم ملی از امروز شنبه آغاز می شود و در تلاش خواهیم بود تا در مدت زمان باقی مانده اعضای تیم اعزامی به پاریس شرایط مورد نظر ما را کسب کنند. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم همه مسابقات کسب امتیاز و مهم را شرکت کنیم . در این صورت کسب هر سه سهمیه ممکن دور از دسترس نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید