هدف من کمک به بوکس ایران است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶
    کد خبر :639065
هدف من کمک به بوکس ایران است

رضا مهدی‌پور مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: علیرضا استکی دوست و برادرم است و تمام اختیارات فنی تیم ملی بزرگسالان با سرمربی خواهد بود.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتصابش به عنوان مدیرتیم‌های ملی بوکس اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار کردیم و پس صحبت‌هایی که مطرح شد، این وظیفه (مدیر تیم‌های ملی) به من متحمل شد و از این پس به عنوان مدیر تیم‌های ملی در خدمت بوکس ایران خواهم بود. هدف من همیشه کمک بوده و مطمئن باشید برای بهبود روند حرکتی بوکس ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

 

وی افزود: باید در کار تیم‌های ملی تمرکز زدایی کنیم و با برنامه پیش برویم. عملکرد بوکسور‌های رده‌های سنی پایه را در سطح کشوری و حتی استانی زیر نظر می‌گیریم تا آینده‌سازان بوکس را شناسایی کرده و کار‌های مربوط به آنها را انجام دهیم.

 

مدیر تیم‌های ملی بوکس در خصوص شرایط تیم بزرگسالان تصریح کرد: علیرضا استکی دوست و برادر من است و در مسائل فنی مربوط به تیم بزرگسالان اختیار تام دارد. تمام کار‌های فنی مربوط به این تیم بر عهده استکی است و من هم به عنوان یک برادر در زمینه برپایی اردوها، مسابقات تدارکاتی و مسائلی که در حیطه کاری خودم است، به او کمک می‌کنم.

 

مهدی‌پور با اشاره به اینکه همه باید برای موفقیت بوکس تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: خداراشکر چند وقتی است حواشی از بوکس کنار رفته و شرایط خوب است. تیم جوانان عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا است و بزرگسالان هم مسابقات قهرمانی کشور و اردو‌های تدارکاتی در پیش دارد. در بخش بزرگسالان تمام برنامه‌ها را علیرضا استکی می‌دهد و ما در این مسیر به او کمک می‌کنیم تا به امید خدا در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید