هدفون روگوش WH-CH720N سونی معرفی شد

    کد خبر :977154

شرکت سونی از برندهای مطرح تولیدکننده هدفون و تجهیزات صوتی، به تازگی یک هدفون بی سیم روگوش میان رده با نام WH-CH720N معرفی کرد. ابزاری با ارگونومی بالا و کیفیت ساخت قابل توجه که تجربه شنیدن موسیقی را دوچندان می‌سازد.

بازتاب-هدفون جدید معرفی شده این برند برخی از ویژگی‌های کلیدی را با هدفون بی سیم پرچمدار WH-1000XM5 این شرکت به اشتراک می‌گذارد. همانطور که از نام آن مشخص است، WH-CN720N به عنوان جانشین مستقیم WH-CN710N معرفی شده است. با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و همچنین قابلیت اتصال چند نقطه‌ای، به کاربران امکان می‌دهد دستگاه را با بیش از یک دستگاه به طور همزمان متصل کنند.

این هدفون همچنین دارای کنترل صوتی برای تنظیم پخش و صدا است. جالب اینجا بوده که علی‌رغم قیمت مقرون به صرفه این شرکت، هدفون از پردازنده یکپارچه V1 بهره گرفته که همان پردازنده پرچمدار WH-1000XM5 است.

 WH-CH720N سونی

این تراشه نقش کلیدی در حذف نویز پیشرو در کلاس و ارتقاء DSEE در WH-1000XM5 ایفا می‌کند، که به این معنی بوده پیشنهاد بودجه جدید باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشد، به خصوص برای یک محصول میان رده. این هدفون به عنوان سبک‌ترین هدفون بی‌سیم روی گوش با قابلیت حذف نویز فعال شناخته می‌شود.

در هر گوشی دو میکروفون وجود دارد که همراه با الگوریتم‌های حسگر نویز دوگانه سونی برای جلوگیری از صدای محیط استفاده می‌شوند و 20 سطح حذف نویز در دسترس کاربر است. همچنین دارای ویژگی Adaptive Sound Control برای تنظیمات مختلف ANC برای مکان‌ها یا فعالی‌ های مختلف است.

در مورد باتری، سونی ادعا می‌کند که با فعال کردن ویژگی حذف نویز، عمر باتری 35 ساعت دارد. هدفون سونی WH-CN720N از ماه آینده در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و بژ با قیمت 150 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید