هدست AR/VR اچ تی سی بزودی معرفی می‌شود

    کد خبر :960309

اچ تی سی یکی از برندها مطرح تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی و تلفن هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند. در این بین شرکت تایوانی اگرچه از تولید گوشی هوشمند دست کشیده و تنها تعداد محدودی گوشی ارائه می‌دهد، بیشتر در حوزه واقعیت مجازی فعال است.

بازتاب-برند اچ تی سی  Vive دارای هدست‌های واقعیت مجازی عالی با قیمت‌های مختلف است که باید به Vive Pro 2 پریمیومی، Vive Cosmos Elite میان رده و Vive Flow اخیر اشاره کرد. هیچ‌یک از این‌ها نمی‌تواند AR باشد، اما این شرکت برنامه‌ای برای رسیدن به ابزارهایی مانند Meta’s Quest Pro دارد.

این طرح دارای هدستی با قابلیت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که هنوز نامی از آن برده نشده است که در نمایشگاه CES روز 5 ژانویه رونمایی خواهد شد. Shen Ye رئیس جهانی محصول HTC با The Verge مصاحبه داشته که و جزئیاتی را در مورد هدست فاش کرد.

دوربین‌های جلو و جانبی و پشتیبانی از کنترلر (با شش درجه آزادی) و همچنین ردیابی دست وجود خواهد داشت. دوربین‌ها عبور رنگی را ارائه می‌کنند، که این چیزی است که برنامه‌های واقعیت ترکیبی را ممکن می‌کند. بنابراین با هدستی حرفه‌ای رو به رو هستیم.

هدست AR/VR اچ تی سی

این هدست مستقل بوده و 2 ساعت عمر باتری خواهد داشت. تمرکز در طراحی آن این بود که آن را کوچک، سبک و راحت کند. Ye می‌گوید که این هدست برای گیمینگ، سرگرمی، ورزش و حتی ابزارهای سازمانی استفاده خواهد شد.

از آنجایی که در برابر Quest Pro  با قیمت 1500 دلاری قرار دارد، این یک پیشنهاد رده بالا خواهد بود. این شرکت می‌گوید که هدست آنها بهتر از Meta با مزایایی مانند محدوده دینامیکی بالاتر در دوربین‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد متن را از روی لپ تاپ یا تلفن بخوانند.

مشخص نیست که آیا دوربین‌های رو به داخل برای ردیابی چشم وجود خواهد داشت یا خیر، اما به نظر می‌رسد بیشتر این سوال مطرح باشد که آیا این دوربین داخلی خواهد بود یا به عنوان یک افزودنی در دسترس است. HTC همچنین رویکرد دقیقی برای حفظ حریم خصوصی دارد که نگرانی فزاینده ای در مورد این هدست‌ها است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی آن باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید