ویژگی های کلیدی اپل ویژن پرو مشخص شد

    کد خبر :1049091
اپل ویژن پرو

صفحه فروشگاه به روز شده برای اپل ویژن پرو آینده تأیید می‌کند که پوشیدن آن مانند بستن یک مک بوک ایر یا آی پد پرو روی صورت شما خواهد بود.

بازتاب-شخصات سخت افزاری کاملاً با تبلت‌های رده بالای اپل و نوت بوک‌های سطح پایه مطابقت دارد، اما ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌تواند مزایای متمایز را ارائه دهد.  Vision Pro اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و تا دو هفته دیگر ارسال خواهد شد. به این ترتیب، اپل صفحه وب دستگاه را با یک خلاصه کامل از مشخصات سیستم آن به‌روز کرده است. در زیر لنزهایی که تجربه محاسبات فضایی جدید را رقم می‌زنند، تراشه‌ای قرار دارد که MacBook Air و iPad Pro را قدرت می‌بخشد.

مانند پردازنده‌های تبلت و لپ تاپ، تراشه M2 ویژن پرو دارای یک سی پی یو 8 هسته‌ای، یک تراشه گرافیکی 10 هسته‌ای و یک موتور عصبی 16 هسته‌ای است. با این حال، پردازنده کمکی جدید R1 که اپل برای کنترل ورودی صوتی و تصویری طراحی کرده، پهنای باند حافظه دستگاه را به 256 گیگابایت بر ثانیه افزایش می‌دهد، تقریباً دو و نیم برابر مک‌بوک ایر و آیپد پرو و نزدیک به 300 گیگابایت بر ثانیه موجود در مک بوک پرو نسخه رده بالا M3 Max.

اپل ویژن پرو

ظرفیت ذخیره‌سازی تنها جنبه Vision Pro است که مشتریان می‌توانند آن را پیکربندی کنند و بین 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت  انتخاب داشته باشند. تمامی مدل‌ها دارای 16 گیگابایت رم یکپارچه هستند. اگرچه برخی از جدیدترین دستگاه‌های اپل، مانند iPhone 15 Pro و M3 MacBook Pro، از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند، اما Vision Pro به Wi-Fi 6 پایبند است.

ویژن پرو از سه نرخ رفرش 90 هرتز، 96 هرتز و 100 هرتز پشتیبانی می‌کند. این هدست واقعیت ترکیبی همچنین می‌تواند ویدیوهای 24 فریم بر ثانیه و 30 فریم بر ثانیه را از چندین منبع به طور همزمان اجرا کند. AirPlay mirroring به کاربران این امکان را می‌دهد که یک استریم 1080p از آنچه می‌بینند را به هر دستگاه سازگار با AirPlay ارسال کنند. علاوه بر این، این دوربین می‌تواند عکس‌های فضایی بگیرد یا فیلم‌های فضایی 18 میلی‌متری با دیافراگم f/2.00 روی 6.5 مگاپیکسل در نمای استریو ضبط کند.

اپل ویژن پرو در تاریخ 2 فوریه با قیمت 3499 دلار عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید