هتل ویندهام گرند استانبول

    کد خبر :884907

در سفر به استانبول، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که در هتل‌های لوکس و عالی اقامت داشته باشند. استانبول شهری زیبا با جاهای دیدنی بسیاری است؛ اما بدون حضور در هتل‌های لوکس آنچنانی، سفرتان آنطور که باید لذت‌بخش نخواهد بود. حتی اگر بلیط استانبول تهران خودتان را معمولی انتخاب کنید، بهتر است رزرو هتل استانبول را در بهترین هتل‌های این شهر انجام دهید.

ویندهام گرند استانبول از جمله بهترین هتل‌های شهر استانبول به حساب می‌آید. در این مقاله با ما همراه باشید تا هتل ویندهام گرند استانبول را بهتر بشناسید و از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید.

معرفی هتل ویندهام گرند استانبول

وقتی که وارد محله Sisli استانبول شوید، ساختمان‌های مرتفع و برج‌های بسیار زیبای زیادی به چشمتان می‌خورد؛ اما یک ساختمان بزرگ که نام ویندهام گرند روی آن درج شده است، بیش از همه خودنمایی می‌کند. هتل ویندهام گرند استانبول در آسمان‌خراشی بسیار مرتفع قرار دارد.

همینطور که از دور نظاره‌گر ساختمان هتل باشید، حتماً با خودتان می‌گویید که مسافران این هتل از چه نمای بسیار زیبایی لذت می‌برند. بسیاری از مسافران نیز فقط به همین خاطر هتل ویندهام گرند استانبول را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند تا شاهد زیباترین مناظر استانبول باشند. این هتل 5ستاره فضایی بسیار لوکس و دیدنی دارد.

در صورتی که به سفرهای لوکس علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در هتل‌هایی با بهترین امکانات اقامت داشته باشید، باید ویندهام گرند استانبول را در فهرست خود قرار دهید. این هتل همانند خاندان سلطنتی با مسافران خود برخورد می‌کند و اکثر مسافران از خدمات آن‌ها رضایت کامل دارند.

انواع مختلف اتاق هتل ویندهام گرند استانبول

وقت رزرو هتل استانبول که سر برسد، قطعاً با لیستی طولانی از هتل‌های مختلف این شهر رو‌به‌رو می‌شوید. این موضوع درباره انتخاب ایرلاین در بلیط استانبول تهران نیز صدق می‌کند. پس از آنکه هتل ویندهام گرند استانبول را برای اقامت خود انتخاب کردید، با یک انتخاب بسیار سخت دیگر رو‌به‌رو می‌شوید!

ویندهام گرند استانبول در ساختمانی بسیار بزرگ قرار دارد و دارای اتاق‌های بسیاری است. به همین خاطر این هتل اتاق‌های متنوع با امکانات مختلف را بر اساس نیاز مشتریان ارائه می‌دهد. شاید با تماشای لیست اتاق‌های ویندهام گرند استانبول کمی احساس سردرگمی کنید و کاملاً حق دارید.

در حقیقت اتاق‌های مختلف این اتاق دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار دارند و دارای بهترین ویو هستند، قیمت بیشتری دارند. جالب است بدانید برخی اتاق‌ها دارای ویو دریا و برخی دیگر ویو شهر دارند. برخی دیگر بخشی از هر دو را می‌توانند از اتاق خود ببینید. این موضوع روی قیمت اتاق‌ها تأثیر دارد.

همچنین هر اتاق بر اساس فضای داخلی، ظرفیت خاصی دارد. پس باید تعداد نفراتی که همراه آن‌ها سفر می‌کنید را در نظر بگیرید. پس از آن نوبت به نوع خدماتی است که مد نظر دارید. برای مثال اگر می‌خواهید از وسایل آشپزخانه استفاده کنید، باید در سوئیت‌های خانوادگی اقامت داشته باشید.

کیفیت خدمات نیز در اتاق‌های مختلف متفاوت هستند. برای مثال دو نوع اتاق دبل معمولی و دبل دلوکس در این هتل عرضه می‌شود. همان طور که می‌توانید حدس بزنید، مسافران مقیم در اتاق‌های دلوکس، خدمات لوکس‌تری را دریافت می‌کنند.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل

بهترین انواع خدماتی که در هتل‌های 5ستاره می‌توانید تجسم کنید را در هتل ویندهام گرند استانبول دریافت خواهید کرد. این هتل خدمات پذیرش را به‌صورت اکسپرس و 24 ساعته انجام می‌دهد. همچنین مسافران می‌توانند به‌صورت 24 ساعته از اتاق چمدان استفاده کنند. در صورتی که همراه فرزندان خود سفر می‌کنید، می‌توانید روی خدمات مراقبت از کودکان این هتل حساب کنید.

امنیت در این هتل به‌خوبی رعایت می‌شوند و کارمندان بخش حراست از طریق دوربین‌های مداربسته به‌صورت 24 ساعته مراقب حفظ امنیت مسافران هستند. در هر اتاق یک گاوصندوق ایمن قرار داده‌اند تا بتوانید وسایل ارزشمند خود را داخل آن قرار دهید.

این هتل دارای رستوران، کافه و انواع بار سرد و گرم مختلف در فضای هتل است. پس حتی اگر خودتان را در هتل محبوس کنید هم می‌توانید از بهترین خدمات در سفرتان بهره‌مند شوید. هتل ویندهام گرند استانبول خدمات لاندری را به‌صورت کامل تخصصی و تفکیک شده ارائه می‌دهد.

در فضای داخلی هتل می‌توانید از ATM و صرافی استفاده کنید. جالب است بدانید که بخش توریستی هتل حتی می‌توانید بلیط استانبول تهران را برایتان تهیه کند. خلاصه که با در نظر گرفتن تمام این خدمات، هنگام رزرو هتل استانبول باید ویندهام گرند را در اولویت قرار داد.

امکانات تفریحی هتل

این هتل دارای دو استخر مختلف است. یک استخر در بخش سالن قرار دارد و سرپوشیده است و استخر دیگر که استخر فصلی نام دارد در بخش فضای باز قرار گرفته است. هر دو استخر مجهز به سیستم گرمایشی هستند. در کنار هر دو استخر صندلی‌های مناسب استراحت قرار داده‌اند. در کنار استخر، می‌توانید از بخش ورزشی کمک بگیرید. در بخش ورزشی امکان استفاده از انواع تجهیزات ورزشی و بدنسازی وجود دارد تا مسافران در طول سفر نیز به سلامت و زیبایی اندام خود اهمیت دهند.

به غیر از سالن بدنسازی، امکان شرکت در کلاس‌های یوگا یا حتی همکاری با مربی خصوصی نیز برای مسافران فراهم می‌شود. در بخش اسپا امکان استفاده از ماساژ، اتاق بخار، حوضچه آب سرد، سونا و جکوزی وجود دارد. حمام ترکی و خدمات زیبایی را نیز به خدمات این بخش باید اضافه کنید. در ضمن همواره هنگام شب، کلاب مجموعه شروع به کار می‌کند و تا خود صبح مسافران را سرگرم خواهد کرد.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که هتل ویندهام گرند استانبول از جمله بهترین هتل‌های 5ستاره در استانبول به حساب می‌آید. این هتل هیچ چیز از امکانات و تفریحات کم نمی‌گذارد. البته فضای سبز بزرگی همانند برخی هتل‌های دیگر ندارد؛ اما با وجود این بهترین خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید