فرودگاه عسلویه کجاست

    کد خبر :958999

فرودگاه عسلویه را چقدر می‌شناسید؟ آیا از فرودگاه عسلویه برای سفر استفاده کرده‌اید یا در آینده با خرید بلیط لحظه آخری تهران عسلویه استفاده خواهید کرد؟ در این‌مقاله می‌خواهیم درباره این‌فرودگاه مجهز که به وزارت نفت تعلق دارد، صحبت کنیم. اگر دوست دارید بدانید فرودگاه عسلویه کجاست، چه نقاط مهمی نزدیک آن هستند و چگونه باید به آن دسترسی داشت، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید. بهتر است مقاله را با دوستان و همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از این‌موارد اطلاع داشته باشند. آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. قبل از اینکه درباره موقعیت این‌فرودگاه و انواع پرواز داخلی علی بابا صحبت کنیم، بهتر است کمی آن را بشناسیم و اطلاعات کلی از آن داشته باشیم. به همین دلیل ابتدا توضیحاتی را درباره فرودگاه خلیج‌فارس بیان می‌کنیم.

درباره فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه

فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس یکی از مجهز‌ترین فرودگاه‌های ایران است. فرودگاه عسلویه به وزارت نفت تعلق دارد. این‌فرودگاه معمولا برای رفت‌وآمد نیروها و کارمند‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود. فرودگاه عسلویه خارج از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارد. البته درباره موقعیت فرودگاه در قسمت‌های بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد. فرودگاه عسلویه مساحت کم‌تری نسبت به بسیاری از فرودگاه‌های دیگر ایران دارد اما تجهیزات خوب و فوق‌العاده‌ای در آن به کار گرفته شده است. امکانات این‌فرودگاه در سطح استاندارد‌های بین‌المللی است. هدف از تاسیس فرودگاه خلیج‌فارس جا‌به‌جایی و حمل‌ونقل سریع نیروهای متخصص برای پرواز داخلی و خارجی است که در نیروگاه عسلویه کار می‌کنند.

شرکت‌های هواپیمایی بزرگی در فرودگاه عسلویه فعال هستند. جالب است بدانید روزانه بیش از 2000 مسافران در این‌فرودگاه تردد دارند. روزانه امکان 60 تا 80 پرواز از این‌فرودگاه وجود دارد. در حال حاضر روزانه 10 پرواز رفت‌وبرگشت از آن انجام می‌شود. اگر دوست دارید پرواز‌های این‌فرودگاه را ببینید کافی است به سایت علی بابا مراجعه کرده و جستجوی ساده‌ای در آن انجام دهید. علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما است و اطلاعات دقیقی را از پرواز و فرودگاه‌های مبدا و مقصد به شما می‌دهد.

منطقه فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه

بد نیست ابتدا کمی درباره منطقه فرودگاه عسلویه بیشتر بدانیم. بندر عسلویه شهری بندری و مرکزی در شهرستان عسلویه است. این‌شهرستان از توابع استان بوشهر در جنوب ایران است. همه ما بوشهر و زیبایی‌های آن را می‌شناسیم و می‌دانیم که در کدام قسمت ایران قرار گرفته است. خلیج‌فارس یکی از نماد‌های مهم ایران است و سواحل آن برای ما ایرانی‌ها و بومی‌نشین‌های اطراف آن ارزش زیادی دارند. منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دسترسی لازم به حوزه گاز پارس جنوبی در اواسط خلیج‌فارس را فراهم کرده است. فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه برای جا‌به‌جایی و حمل‌ونقل سریع نیروهای متخصص تاسیس شده است. این‌فرودگاه یکی از مجهز‌ترین فرودگاه‌های ایران است و امکانات فوق‌العاده‌ای در آن وجود دارد.

موقعیت فرودگاه عسلویه

در قسمت‌های قبل درباره عسلویه و فرودگاه آن صحبت کردیم. اگر بلیط لحظه آخری تهران عسلویه خریده‌اید، بهتر است درباره موقعیت و آدرس فرودگاه اطلاعات بیشتری داشته باشید. فرودگاه عسلویه در شهر بندری و مرکز شهرستان عسلویه یعنی بندر عسلویه قرار دارد. یافتن موقعیت مکانی فرودگاه عسلویه کار ساده‌ای است. اگر دوست دارید همین حالا موقعیت دقیق این‌فرودگاه را ببینید، کافی است به نقشه‌های آنلاین مراجعه کنید. نقشه‌های آنلاین یا اپلیکیشن‌هایی که روی تلفن همراه شما نصب می‌شوند، به‌سادگی موقعیت فرودگاه را روی نقشه به شما نشان می‌دهند. کافی است نام فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه را جستجو کنید و روی موقعیت آن کلیک کنید. حتی نقشه‌های آنلاین، این‌امکان را برای کاربران فراهم کرده‌‎اند تا فاصله نقاط مختلف را تا فرودگاه عسلویه ببینند. مسیر‌یابی نیز یکی دیگر از خدمات این‌اپلیکیشن‌ها است که کار افراد را در شهر‌های مختلف و حتی شهر محل زندگی آن‌ها آسان‌تر کرده است.

فرودگاه عسلویه در بلوار خلیج‌فارس قرار دارد و دسترسی به آن کار ساده‌ای است. اگر بخواهیم موقعیت فرودگاه را دقیق‌تر بیان کنیم باید بگوییم فرودگاه عسلویه در ۱۶‌کیلومتری جنوب شرقی عسلویه قرار دارد. فرودگاه عسلویه تا تهران 933 کیلومتر فاصله هوایی دارد و پرواز تهران عسلویه حدود یک ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد. تلفن 07731373930 نیز به فرودگاه اختصاص دارد و اطلاعاتی را هم درباره فرودگاه از وب‌سایت آن به آدرس www.pgia.ir پیدا می‌کنید. روی برخی نقشه‌های ممکن است موقعیت و آدرس فرودگاه عسلویه را در خیابان سیمرغ نیز ببینید. اگر با تاکسی به این‌محل می‌روید کافی است به راننده بگویید که قرار است شما را به فرودگاه برساند و نگران چیزی نباشید. مشخص‌کردن نقطه فرودگاه روی نقشه‌های آنلاین تاکسی‌های اینترنتی نیز کار سختی نیست.

سخن آخر

فرودگاه عسلویه یکی از مجهز‌ترین فرودگاه‌های ایران هستند. فرودگاه عسلویه از فرودگاه‌های فعال و پر‌حجم کشور است و انواع پرواز داخلی و خارجی متنوع از این‌فرودگاه انجام می‌شود. اغلب مسافرانی که به این‌فرودگاه رفته‌اند از خدمات و امکانات آن راضی بوده‌اند. در این‌مقاله سعی کردیم درباره موقعیت فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه اطلاعاتی را بیان کنیم. اگر بلیط لحظه آخری تهران عسلویه خریده‌اید و به بوشهر سفر می‌کنید، حتما این‌مطلب را با‌دقت و کامل مطالعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید