ایرلاین‌های باری ترکیه

    کد خبر :919416

در سال‌های اخیر سفر به ترکیه در برنامه تفریحی بسیاری از مردم ایران جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و پروازهای تهران به استانبول یکی از تکراری‌ترین پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.
بناهای تاریخی بسیار زیاد، مناطق گردشگری طبیعی و عدم نیاز به اخذ ویزا برای سفر به این کشور همه و همه از جمله دلایل محبوبیت سفر هموطنان عزیزمان به کشور ترکیه است.در کنار جاذبه‌های توریستی در این کشور مراکز خرید بسیار معتبر و فعالی نیز وجود دارد که باعث شده است تا بسیاری از هموطنان ما برای تجارت به این کشور سفر کنند.
مسافران بسیار زیادی در هنگام خرید بلیط ترکیه دچار سردرگمی می‌شوند و در نتیجه با صرف وقت و هزینه‌های زیاد موفق به خرید بلیط دلخواه خود نمی‌شوند. ایرلاین‌های بسیار زیادی در کشور ترکیه وجود دارد که خدمات جابه‌جای مسافر را به کاربران خود ارائه می‌دهند.
اما با آیا شما با ایرلاین‌های باری ترکیه آشنا هستید؟ می‌دانید کدام ایرلاین برای جابه‌جایی بار در ترکیه بهترین گزینه است؟ آیا تمامی ایرلاین‌های ترکیه خطوط حمل و نقل هوایی در اختیار دارند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات کافیست تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

معرفی ایرلاین‌های باری ترکیه

تمامی جاذبه‌های توریستی و گردشگری کشور ترکیه در یک شهر و منطقه متمرکز نشده‌ است و هر شهری زیبایی‌های به خصوص خود را دارد. با توجه به پهناوری کشور ترکیه و تعداد زیاد مسافران داخلی و توریست‌ها، ایرلاین‌ها بسیار زیادی در این کشور برای جابه‌جایی مسافران وجود دارد که به‌طور روزانه و منظم به مسافران داخلی و خارجی خود خدمات ارائه می‌دهند.
بعضی از این ایرلاین‌های علاوه بر هواپیماهای تجاری برای جابه‌جایی مسافران، هواپیماهای باربری نیز دارند که وظیفه حمل و نقل هوایی بار را بر عهده دارند. در زیر لیستی از مهمترین ایرلاین‌های کشور ترکیه که وظیفه حمل و نقل هوایی بار به نقاط مختلف جهان را دارند، برای شما جمع آوری شده است.

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز / Turkish Airlines

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین هواپیمایی ملی ترکیه است. این ایرلاین بعد از لوفت هانز بزرگترین ناوگان هوایی جهان را در اختیار دارد. این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 1933 با دستور آتاتورک آغاز کرد. در بین پروازهای تهران به استانبول بعد از ایرلاین‌های داخلی مانند ایران ایر و ماهان، هواپیمایی ترکیش ایرلاینز بیشترین محبوبیت را در بین مردم داراست.
ناوگان هوایی این شرکت شامل 357 فروند هواپیما می‌باشد که 25 فروند از این هواپیماها باری و مابقی آن‌ها تجاری می‌باشند. مسافرین تجاری برای پروازهای داخلی و خارجی خود مجاز به حمل بار تا وزن 30 کیلوگرم می‌باشند (امکان حمل بار به کابین تا 8 کیلوگرم وجود دارد).

ترکیش کارگو

بخش باری شرکت ترکیش ایرلاینز، ترکیش کارگو نام دارد. جالب است بدانید بیشترین بخش حمل و نقل هوایی بار ترکیه نیز توسط شرکت هواپیمایی ترکیش کارگو انجام می‌شود. ایرلاین باربری ترکیش کارگو سریع‌ترین حمل و نقل هوایی باری جهان است و در حال حاضر این ایرلاین توانایی پرواز به بیش از 127 کشور و 95 مقصد بار مستقیم در سرتاسر دنیا را دارد.
بر اساس معیارهای مختلفی مانند کیفیت، نوآوری، کارایی، سرعت عمل و اطمینان از صحت و تحویل به موقع بار شرکت هواپیمایی ترکیش کارگو جایزه بهترین خط هوایی باربری اروپا را در سال 2020 دریافت کرده است.
هواپیمایی ترکیش کارگو 25 فروند هواپیما باربری در ناوگان هوایی خود دارد:
• 10 فروند هواپیمای باربری ایرباس A330-200F
• هشت فروند هواپیمای باربری بوئینگ B777F
• چهار فروند هواپیمای باربری بوئینگ B747-400F
• دو فروند هواپیمای باربری ایرباس A310-300F
• یک فروند هواپیمای باربری ایرباس A300-600F

هواپیمایی ام ان جی ایرلاینز / MNG Airlines

این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 1997 آغاز کرده است، دفتر مرکزی این شرکت در استانبول قرار دارد و قطب اصلی این شرکت نیز در فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. در حال حاضر این ایرلاین باربری توانایی پرواز به 13 مقصد مستقیم را دارد. شرکت هواپیمایی ام ان جی در حال حاضر با هفت فروند هواپیما (شش عدد ایرباس A300-600 و یک عدد ایرباس A330-243F) فعالیت خود را انجام می‌دهد.
خطوط هواپیمایی ام ان جی سهم بسیار زیادی در بازار حمل و نقل با هوایی در کشور ترکیه دارد، این شرکت هواپیمایی علاوه بر پروازهای برنامه‌ای، خدمات چارتر را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی یو ال سی ایرلاینز کارگو / ULS Havayolları Cargo

این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 2004 آغاز کرده است، شرکت هواپیمایی باربری ULS توسط مدیر سازمان هواپیمایی کشور ترکیه تاسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در استانبول قرار دارد و قطب اصلی فعالیت این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین المللی ترکیه است و به بیش از 10 مقصد پرواز مستقیم انجام می‌دهد.
شرکت هواپیمایی یو ال سی در حال حاضر با 3 فروند هواپیما (سه عدد ایرباس A300 B2/B4 و یک عدد ایرباس A310-300) فعالیت خود را انجام می‌دهد. این شرکت هواپیمایی به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی شاهد حضور پر قدرت این شرکت هواپیمایی در سرتاسر دنیا خواهیم بود.

شرکت هواپیمایی مای کارگو ایرلاینز / myCargo Airlines

این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده است، دفتر مرکزی این شرکت در استانبول قرار دارد و قطب اصلی این شرکت نیز در فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن قرار گرفته است. ناوگان هوایی این شرکت شامل 8 فروند هواپیمای بوئینگ 747 است که 5 فروند از آن‌ها باری می‌باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید