بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان

    کد خبر :829582
بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به آنتالیا هتل‌ها و مراکز اقامتی فوق‌العاده این شهر هستند که سفر به آنتالیا را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر برای گردشگران تبدیل می‌کنند. امکانات تفریحی و رفاهی برخی از این هتل‌ها به اندازه‌ای است که گاهی مسافران این شهر اصلا هتل خود را ترک نمی‌کنند. این هتل‌ها هر آن چه برای یک سفر فوق‌العاده نیاز است را در خود جمع کرده‌اند، از ساحل اختصاصی و امکانات ورزش‌های آبی گرفته تا رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوع که سفری فراموش‌نشدنی را پیش روی مسافران آنتالیا قرار می‌دهد.

در این مطلب قصد داریم سری به این شهر زیبای کشور ترکیه بزنیم و شما را با بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان بیشتر آشنا کنیم. اگر قصد دارید با تور ترکیه سفر کنید و نمی‌دانید کدام هتل را انتخاب کنید، با همراه باشید. ما بهترین هتل‌های آنتالیا و نکات مهم برای رزرو تور را در اختیارتان می‌گذاریم.

بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان

آنتالیا شهر هتل‌های لوکس و فوق‌العاده است، بیشتر این هتل‌ها در کنار ساحل قرار گرفته‌اند و با امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیر نظر مسافران را به خود جلب می‌کنند. در واقع این هتل‌ها یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند و بسیاری از مسافران با هدف اقامت در هتل‌های لوکس، راهی تور آنتالیا می‌شوند؛ گزینه‌ای مناسب برای افرادی که قصدشان از سفر استراحت و آرامش است و تمایلی به ماجراجویی ندارند! وقتی با چنین قصدی سفر کنید، انتخاب هتل اهمیت بسیاری خواهد داشت و چون آژانس‌های مسافرتی پکیج‌های متنوعی را ارائه می‌کنند، ممکن است پیدا کردن بهترین هتل سخت باشد.

در ادامه به معرفی بعضی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های آنتالیا می‌پردازیم تا بتوانید قبل از سفر به دیدگاهی روشن برسید.

هتل تایتانیک دلوکس بلک (Titanic Deluxe Belek)

هتل لوکس و 5 ستاره تایتانیک دلوکس بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای سفر در تابستان محسوب می‌شود. این هتل همانگونه که از نامش هم پیداست در منطقه توریستی بلک قرار گرفته است و در میان مسافران تور آنتالیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

امکانات تفریحی و رفاهی این هتل فوق‌العاده‌اند، از جمله آن‌ها می‌توان به بیش از 10 استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، مرکز آبگرم و سلامتی، حمام ترکی، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، مرکز بدنسازی و کلی برنامه‌ها و نمایش‌های شاد و مفرح اشاره کرد. تایتانیک دلوکس یک ساحل اختصاصی یک کیلومتری بسیار زیبا هم دارد.
قرار گرفتن در میان درختان کاج و در جوار دریای زیبای مدیترانه هم محبوبیت این هتل را در میان گردشگران چند برابر می‌کند. لازم به ذکر است که خدمات تایتانیک دلوکس به صورت All و UAll است.

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara)

یکی دیکر از بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان آدالیا الیت است. هتلی لوکس و 5 ستاره در کنار ساحل تماشایی لارا که با معماری بسیار زیبا و امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده مانند استخر روباز و سرپوشیده، باغ اختصاصی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، حمام ترکی، امکانات ورزش‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع نظر مسافران تور آنتالیا را به خود جلب می‌کند.
داشتن اتاق‌های شیک و دلباز با امکانات رفاهی بسیار خوب و موقعیت مکانی عالی از دیگر دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافران شهر زیبای آنتالیا به شمار می‌رود. اجرای موسیقی زنده و انواع برنامه‌ها و جشن‌ها شاد و مفرح را هم به این محموعه اضافه کند. آدالیا الیت میزبانی فوق‌العاده برای گردشگرانی محسوب می‌شود که آنتالیا را به عنوان مقصد سفرهای تابستانی خود انتخاب می‌کنند.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

یکی دیگر از هتل‌های محبوب و پرطرفدار منطقه بلک عضوی از خانواده هتل‌های ریکسوس است، هتل 5 ستاره و لوکس ریکسوس پریمیوم که با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب و اتاق‌های لوکس و مجلل نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند.

استخرهای متعدد، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز خرید، رستوران‌های متنوع، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، امکانات ورزشی متنوع و کلاب کودکان تنها بخشی از امکانات این هتل محسوب می‌شوند. ریکسوس پریمیوم تنها 6 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

این هتل دارای 740 اتاق لوکس و فوق‌العاده است و خدمات آن هم به صورت All Inclusive ارائه می‌شود.

هتل آکرا باروت (Akra Barut Hotel)

آکرا باروت یکی دیگر از هتل‌های محبوب و پرطرفدار مسافران تور آنتالیاست که با امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده و موقعیت مکانی بسیار خوب نظر مسافران این شهر توریستی کشور ترکیه را به خود جلب می‌کند.

شما با اقامت در این هتل ضمن نزدیکی به ساحل زیبای شهر آنتالیا به مرکز این شهر هم دسترسی بسیار خوبی دارید که از جمله دلایل محبوبیت آکرا باروت در میان گردشگران به شمار می‌رود.

این هتل میزبان استخر روباز، مرکز آبگرم و سلامتی، زمین تنیس و فوتبال، خدمات ماساژ، باشگاه تناسب اندام و بسیاری امکانات تفریحی دیگر است و از این نظر هم انتخابی فوق‌العاده برای اقامت در شهر زیبای آنتالیا محسوب می‌شود.

آکرا باروت دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعددی هم هست که می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را در آن‌ها امتحان کرده و اقامت در این هتل را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل کنید.

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره آنتالیا که اقامتی لوکس و مجلل را پیش روی مسافران این شهر زیبا و ساحلی قرار می‌دهد، هتل محبوب و پرطرفدار گرانادا لاکچری است. این هتل هم در منطقه بسیار زیبای بلک قرار گرفته است و اقامتی فراموش‌نشدنی را به گردشگران و مسافران هدیه می‌دهد. استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سرسره‌های آبی و اتاق‌های بسیار زیبا و لوکس از مهم‌ترین دلایل محبوبیت گرانادا لاکچری در میان گردشگران محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

شهر زیبا و رویایی آنتالیا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای کشور ترکیه در میان گردشگران است و هر ساله مسافران بسیاری از کشورمان هم راهی این شهر زیبا و ساحلی می‌شوند. امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب شهر آنتالیا یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران است، از جمله این امکانات هتل‌های لوکس و فوق‌العاده این شهر هستند که اقامت در آن‌ها خود بخشی از جاذبه‌های شهر آنتالیا محسوب می‌شود.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و دیدنی کشور ترکیه را دارید و به دنبال انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای سفر در تابستان هستید، می‌توانید با تور آنتالیا سلام پرواز همراه شوید و تابستان 1400 را در کنار سواحل زیبای مدیترانه و با اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل این شهر خاطره‌انگیزتر از همیشه سپری کنید. کافی است به وب سایت salamparvaz.com بروید و در صفحه مربوطه، انواع پکیج‌ها را مشاهده و پرواز و هتل مد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با کارشناسان آژانس تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی را به شما ارائه دهند. در نهایت با خرید تور، سفری بی‌دغدغه در انتظارتان خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی/ ۱۳

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید