نیمکت نشینی دوباره طارمی در پورتو

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۰۷
    کد خبر :900632

تیم فوتبال پورتو فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال از ساعت 18 به وقت محلی به مصاف ویتوریا گیمارش خواهد رفت، بر اساس پیش بینی رسانه‌های ورزشی این کشور، مهدی طارمی در این دیدار نیز نیمکت نشین خواهد بود.

به نوشته روزنامه «رکورد» بازی موثر «فابیو وی را» به عنوان جایگزین مهدی طارمی در دو بازی اخیر سرمربی پورتو را ناگزیر کرده این بازیکن را در ترکیب اصلی جای دهد و مهاجم ملی پوش کشورمان باید برای بازگشت به ترکیب، بیشتر صبر کند.

مهدی طارمی در پورتو از بازی با بواویشتا پس از مثبت شدن تست کرونایش آغاز شد تا این ستاره تاثیرگذار پورتو برای گذارندن دوران قرنطینه به خانه بازگردد، طارمی همچنین دو بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی و لبنان را از دست داد و پس از بازگشت به پرتغال نیز در بازی برابر سانتاکلارا نیمکت نشین شد که فابیو جایگزینش در هر دو بازی عملکرد بسیار درخشانی داشت و در غیاب مهاجم گلزن پورتو توانست یک گل برابر بواویشتا و دو گل برابر سانتاکلارا به ثمر برساند.

روزنامه «اوژوگو» به مشکلات طارمی و «زیدو» دو بازیکن مسلمان پورتو در بازی‌های پیش رو پرداخته است. این روزنامه نوشته است برگزاری بازی‌های پورتو پیش از غروب آفتاب (از جمله بازی فردا با گیمارش)کار این دو بازیکن مسلمان را دشوار می کند اما بازی‌هایی که پس از غروب آفتاب برگزار می شود فرصت افطاری به آنها می‌دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید