نیمکت استقلال بعد از استراماچونی به کدام مربی می‌رسد؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
    کد خبر :668996

بعد از جدایی آندرا استراماچونی گزینه‌های مختلفی برای هدایت استقلال در نیم‌فصل دوم مطرح شده است.

آندرا استراماچونی سرمربی ایتالیایی شب گذشته کار خود را با استقلال یکسره کرد و جدایی این مربی از جمع‌ آبی‌پوشان قطعی شد. اما سؤالی که ذهن طرفداران استقلال را به خود مشغول کرده این است که کدام مربی در ادامه راه، هدایت آبی‌پوشان را عهده‌دار خواهد شد.

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسؤولان استقلال طی مشورت با مدیران وزارت ورزش طی روزهای اخیر، برای آنکه از قافله انتخاب سرمربی عقب نمانند، هم‌زمان طی مذاکره به استراماچونی با چند گزینه ایرانی و خارجی صحبت‌های اولیه را انجام دادند.

 

استقلالی‌ها با وجود آنکه اسکوچیچ با باشگاه نفت آبادان قرارداد دارد، پیام‌هایی را به سرمربی کروات آبادانی‌ها ارسال کرده و خواهان مذاکرات جدی با این مربی شدند.

 

از سوی دیگر جواد نکونام سرمربی فولاد که اتفاقاً او نیز با باشگاهش قرارداد دارد، یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد دو روز پیش در گفت‌وگویی پیرامون احتمال حضور نکونام در استقلال گفت: ما با نکونام قرارداد داریم و به کارمان با وی ادامه می‌دهیم، اما باید ببینیم تکلیف سرمربی تیم‌مان چه می‌شود.

 

گزینه سوم استقلالی‌ها فرهاد مجیدی است که چند روز پیش به دلیل اعتراضات گسترده هواداران این تیم برای بازگشت استراماچونی، قید نیمکت استقلال را زد و در پست اینستاگرامی اعلام کرد زمانی به تیم محبوبش برمی‌گردد که هواداران وی را بخواهند. البته ظاهراً مجیدی طی یکی دو روز اخیر باز هم به درخواست مسؤولان استقلال پاسخ منفی داده و هدایت این تیم را قبول نکرده است.

 

به گزارش فارس، از روز گذشته اسامی مختلفی مثل کلارنس سیدروف، چیرو فرارا و دی‌بیاسی که گزینه ابتدای فصل باشگاه پرسپولیس بود، برای هدایت استقلال مطرح شده اما با توجه به فاصله اندکی که تا زمان بازی‌ها باقی مانده و عدم شناخت این مربیان از فوتبال ایران و استقلال، نام آنها از بین گزینه‌های اصلی هدایت این تیم خارج شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید