نیاوران زیر ذره بین | بهترین محله نیاوران برای خرید خانه

    کد خبر :1054355

نیاوران محله ای دنج در شمال تهران بشمار میرود اما یافتن خیابان مناسب در میان خیابان های نیاوران میتواند چالش برانگیز باشد.

نیاوران از جمله محله های خوش آب و هوا و دنج تهران بشمار میرود که باتوجه به کاخ نیاوران میتوان نتیجه گرفت، این محله تاریخچه غنی را با خود به همراه دارد. این روزها که به آخر سال 1402 نزدیک میشویم، بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در کلانشهر تهران هستند، محله نیاوران یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری ملکی بشمار میرود.

البته نیاوران نیز همانند دیگر محله های تهران، نقاط محبوب تری نسبت به دیگر خیابان های این منطقه دارد که ویژگی های منحصر بفرد خود را داشته و سبب تمایز آنها از یکدیگر شده است. ازجمله خیابان های محبوب این محله که بهترین خیابان های نیاوران برای خرید خانه بشمار میروند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ خیابان یاسر

♦ خیابان عمار

♦ خیابان مرجان

♦ خیابان مژده

♦ شمال کاخ نیاوران

♦ خیابان امیدوار

آپارتمان های شمال کاخ نیاوران

این خیابان همانطور که از نامش پیداست، در شمال کاخ نیاوران قرار گرفته و بیشتر ساختمان های آن، چشم انداز بی نظیری به کاخ نیاوران دارند. با خرید آپارتمان در شمال کاخ نیاوران، میتوانید تجربه زندگی در محله ای دنج و آرام با ویو بی نظیر به کاخ نیاوران داشته باشید. همانطور که میدانید، کاخ نیاوران از آب و هوای مناسبی بهره مند میباشد در نتیجه باید گفت، ساکنین این خیابان، همواره از این آب و هوا بهره مند خواهند بود.

قیمت آپارتمان در شمال کاخ نیاوران

قیمت آپارتمان در شمال کاخ نیاوران، بستگی به متراژ واحد، سن سازه، نوع سازه، امکانات و موقعیت مکانی دارد البته المان های دیگری نیز در قیمت آپارتمان در شمال کاخ نیاوران تاثیر گذار هستند؛ از آنجایی که تنوع سازه در این محله، بسیار به چشم میخورد، بهتر است در مرحله اول نوع سازه مد نظرتان را مشخص کنید و پس از آن سن و امکانات سازه را در نظر داشته باشید. در جدول قیمتی زیر، قیمت آپارتمان های شمال کاخ نیاوران را در اسفند 1402 با توجه به سن سازه آورده ایم:

آپارتمان های خیابان یاسر

خیابان یاسر یکی دیگر از خیابان هایی است که از محله نیاوران عبور میکند و به خیابان یاسر نیاوران معروف میباشد. موقعیت مکانی خیابان یاسر در نیاوران سبب شده تا ساکنین این محله با دیگر خیابان ها و محله های محبوب تهران همسایه باشند و علاوه بر دسترسی به امکانات نیاوران، بتوانند از امکانات دیگر محله های تهران نظیر جماران و دزاشیب بهره مند باشند.

بافت کوچه پس کوچه های خیابان یاسر مسکونی بوده و با گذر از این خیابان شاهد ساختمان های لوکس و مدرنی خواهید بود که با معماری بی نظیر در این خیابان واقع شده اند و کمتر میتوانید خانه های کلنگی را مشاهده کنید. با خرید آپارتمان در خیابان یاسر میتوانید در محله ای با امکانات رفاهی و تفریحی باکیفیت سکونت داشته باشید.

قیمت آپارتمان در خیابان یاسر

خیابان یاسر واقع شده در شمال ترین نقطه تهران است، این خیابان خوش آب و هوا و دنج، برج های سر به فلک کشیده لوکس را در کنار خانه های ویلایی مشاهده خواهید کرد که انتخاب بین این دو گزینه بسیار سلیقه ای خواهد بود و در کنار آن بهتر است به بودجه خود در انتخاب نوع سازه توجه داشته باشید برای خرید آپارتمان در خیابان یاسر المان هایی نظیرنوع و سن سازه تاثیر گذار خواهند بود. در جدول قیمتی زیر آپارتمان های خیابان یاسر را باتوجه به سن سازه آورده ایم:

آپارتمان های خیابان مژده

خیابان مژده که این روزها با نام خیابان مقدسی شناخته شده، یکی دیگر از خیابان های اصلی محله نیاوران بشمار میرود. این خیابان دسترسی مناسبی به خیابان باهنر و محله تجریش دارد؛ باتوجه به این نکته میتوان نتیجه گرفت خیابان مژده نیاوران را باید در دسته محله های پر تردد تهران قرار دهیم. فاصله خیابان مژده تا میدان تجریش بسیار کوتاه بوده و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این خیابان را باید ایستگاه مترو تجریش دانست.

اگر ازجمله افرادی هستید که سکونت در محله ای با امکانات رفاهی بالا، دسترسی منابسی و موقعیت مکانی عالی را ترجیح میدهید، خرید آپارتمان در خیابان مژده میتوان همان گزینه ای باشد که به دنبال آن هستید.

قیمت آپارتمان در خیابان مژده

همانطور که مشاهده کردیم، بطور کلی قیمت آپارتمان در نیاوران بالا بوده و حتی ارزان ترین واحد در این منطقه ممکن است با گران ترین خانه های دیگر محله های تهران برابری کند؛ آپارتمان های خیابان مژده نیز از این امر مستثنی نبوده و قیمت بالایی دارند. در ادامه به قمیت خرید آپارتمان در خیابان مژده باتوجه به سن سازه پرداخته ایم:

همانطور که مشاهده کردیم، آپارتمان های خیابان مژده تنوع بیشتری داشته و در سال های متفاوتی ساخته شده اند؛ بیشتر آپارتمان های فروشی شمال کاخ نیاوران و خیابان یاسر نوساز بوده و کمتر میتوانید آپارتمانی را پیدا کنید که بیشتر از 5 سال داشته باشند.

خیابان عمار

خیابان عمار یکی دیگر از خیابان های محبوب برای خرید آپارتمان در نیاوران بشمار میرود. بسیاری از افراد ساکن در خیابان عمار این خیابان را محله می نامند و به این خیابان و حوالی آن نیز محله عمار نیز میگویند. این محله امکانات رفاهی خوبی دارد و به نسبت نیز ترافیک نسبتا سنگینی دارد اما بافت فرهنگی این محله عمدتا از اعیان نشینان تهران است. به طور کلی به دلیل وجود امکانات شهری خوب خرید آپارتمان در خیابان عمار توصیه شده است. خیابان عمار همانند یاسر، به خیابان باهنر دسترسی داشته و به مترو تجریش نزدیک میباشد. قرار گیری خیابان عمار در جوار خیابان باهنر را میتوان یکی از علل اصلی ترافیک این محله دانست. با این حال همچنان خیابان عمار ازجمله خیابان های پرطرفدار نیاوران محسوب میشود.

خیابان مرجان

خیابان مرجان برخلاف خیابان عمار، یکی از خیابان های آرام و دنج در این محله بشمار میرود، که برای افرادی که محله های آرام را ترجیح میدهند بسیار پیشنهاد میشود. البته موقعیت مکانی خیابان مرجان و دسترسی به دیگر خیابان های مهم نیاوران میتواند یکی دیگر از المان های تاثیر گذار در قیمت آپارتمان های خیابان مرجان باشد. باقدم زدن در خیابان مرجان حس زندگی در شما جریان پیدا خواهد کرد.

خیابان امیدوار

خیابان امیدوار در کنار مجموعه باهنر واقع شده و باتوجه به این موضوع ساکنین ساختمان های این خیابان، چشم اندازی سر سبزی را خواهند داشت و علاوه بر آن آب و هوای خیابان امیدوار به همین جهت، بسیار مناسب سکونت میباشد. ساکنین این خیابان میتوانند براحتی به امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه باهنر دسترسی داشته باشند.

صاحبقرانیه

صاحبقرانیه محله ای است که در جوار کاخ نیاوران قرار دارند و بسیاری از افراد این محله را به اشتباه در دسته محله های نیاوران قرار میدهند. صاحبقرانیه باتوجه به این موضوع که این محله در اطراف کاخ نیاوران قرار گرفته است، برخی از ساکنین این محله چشم انداز بی نظیری به کاخ نیاوران خواهند داشت. محله صاحبقرانیه را نیز میتوانید در میان گزینه های خود برای خرید آپارتمان در شمال تهران قرار دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید